سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی انواع چسب خمیری درزگیری و آب بندی حمام در کرج

نظر

نمایندگی انواع چسب خمیری درزگیری و آب بندی حمام در کرج : ژل درزگیری و آب بندی خمیری شیری رنگ با خاصیت ترمیم و آب بندی بدون نیاز به تخریب است که جهت درزگیری و بندکشی سنگ و موزاییک، کاشی و سرامیک، اطراف سینک و شیشه های نما، در مکان هایی مانند سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، استخر، سونا و جکوزی، تراس، اطراف ورودی و خروجی لوله های آب و فاضلاب و کلیه مکان های آبگیر که بندکشی آنها تخریب شده و مشکل نم و رطوبت دهی دارد استفاده می گردد. این ماده که بر پایه رزین های آکریلیک و با بهره گیری از تکنولوژی نانو ساخته شده است، قابلیت نفوذ در هر نوع بند و درزی را به راحتی دارا بوده و دارای قدرت چسبندگی بسیار عالی در انواع سازه ها (حتی آهن، چوب پلیکا و شیشه) می ­باشد.

نمایندگی انواع چسب خمیری درزگیری و آب بندی حمام در کرج

آب بندی و رفع معضل نم دهی در روش سنتی با تخریب و بازسازی سطح و لایه های ایزولاسیون قدیمی و صرف هزینه زیاد و بهم ریختگی محیط زندگی همراه بوده؛ حال آنکه با این روش بدون نیاز به تخریب قابل ترمیم می ­باشد. این چسب بر پایه رزین های آکریلیک است و با استفاده از تکنولوژی نانو تولید شده است. این چسب  قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارد. این محصول خمیری شیری رنگ است. چسب خمیری درزگیر و آب بندی حمام ان جی اس برای درزگیری و بندکشی کاشی و سرامیک، شیشه،  آهن، چوب، موزاییک، سنگ، آشپزخانه، تراس، حمام، سرویس های بهداشتی، اطراف سینک، اطراف لوله های آب و فاضلاب، سونا و جکوزی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول برای انواع مکان های آب گیر دارای مشکل رطوبت دهی و در مکان های قدیمی که بندکشی آنها دچار مشکل شده است قابل استفاده می باشد، بدون اینکه نیازی به تخریب باشد. این محصول به راحتی قابل استفاده است و با گذشت زمان دچار تغییر رنگ نمی شود. چسب خمیری درزگیر و آب بندی حمام  در دمای 75- الی 350+ درجه سانتی گراد قابل استفاده می باشد. این چسب در برابر اشعه فرابنفش خورشید و گاز دی اکسید کربن مقاوم است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب خمیری آب بندی حمام چسب خمیری آب بندی حمام, انواع چسب های درزبندی کاشی سرامیک

در حمام و سرویس های بهداشتی برای آب بندی بدون تخریب ابتدا جهت نفوذ هرچه بهتر و عمیق نانو ذرات به لایه های زیرین سطح و زیر کاشی و سرامیک، بندها کرمو و خراب و ماهیچه ها باز شود. این بندهای خراب با پیچ گوشتی یا هر وسیله دیگری باز می شود تا مواد نانو رطوبتی بندکشی به خلل و فرج و درزهای زیر سطح آنها نفوذ کند. فقط تنها نکته خیلی مهم این است که از بعد تخریب بندهای کرمو بوسیله جارو برقی یا پمپ باد نخاله های درزها را از درزها خارج کنیم و سطح را تمیز کنیم‌ تا مواد عایق رطوبتی نانو بندکشی بهتر نفوذ کند.