سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین رنگ استخری پایه نانو ضد جلبک جهت آب بندی استخر

نظر

 

بهترین رنگ استخری پایه نانو ضد جلبک جهت آب بندی استخر : عایق استخری، رنگی بر پایه رزین آکریلیک پایه آب است که به‌منظور آب‌بندی بهبود یافته و با پر کردن ترک‌های مویی، پوششی یک پارچه را برای ایزولاسیون سطوحی که در مجاورت دائم آب و رطوبت هستند ایجاد می‌کند. عایق استخری آبی با قابلیت چسبندگی و ارتجاعی بسیار بالا و مقاومت در برابر محلول ‌های شیمیایی، مطمئن‌ترین عایق رطوبتی بر پایه نانو است. نانو عایق رطوبتی استخر غیرقابل اشتعال، غیر سمی، بدون بو، ضد قارچ و ضد جلبک است و بر روی کلیه سطوح قابل ‌اجرا می‌باشد. عایق رطوبتی استخر (عایق آبی استخر) جایگزین ایزوگام، ورق پلیمری و سایر مصالح سنتی جهت ایزولاسیون استخر و مخازن آب است. عایق استخری بهترین گزینه برای رنگ‌آمیزی مخازن آب شرب و نشت گیری کلیه سطوح در کوتاه‌ ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن است.

بهترین رنگ استخری پایه نانو ضد جلبک جهت آب بندی استخر

رنگ استخری پایه نانو یکی از پرطرفدارترین انواع عایق‌کاری استخر و مخازن نگهداری آب کشاورزی و پرورش ماهی، به سبب استفاده آسان آن برای مصرف‌کننده می‌باشد. رنگ استخری بسیار منعطف بوده و مانند لاستیک کش می‌آید. به هیچ عنوان شکسته یا پوسته نمی ‌شود و می‌تواند در انواع سازه‌ های هیدرولیکی متوسط مورد استفاده قرار گیرد. رنگ استخری جهت رنگ‌آمیزی و حفاظت سطح بتن و سیمان برای جلوگیری از نفوذ آب و جلوگیری از رشد خزه، جلبک و سایر میکروارگانیسم‌ های زنده است. رنگ استخری بر پایه رزین‌ های مقاوم در برابر آب فرموله شده و چسبندگی آن بر روی سطوح بتنی، آجری، سیمانی و فلزی بسیار بالا بوده و مقاومت مناسبی در برابر ضربه و سایش دارد. معمولاً افرادی که طراحی استخر را برعهده دارند به راحتی و با خیالی آسوده این نوع رنگ را به مشتری یا کاربر پیشنهاد می دهند زیرا این رنگ ‌ها می ‌توانند با هر سلیقه ای هماهنگ باشند. یکی از علت ‌های با کیفیت بودن این رنگ ها چسبندگی بالایی آن ها می باشد. این چسبندگی باعث می‌شود که رنگ استخری نانو به داخل ترک های بتنی یا سیمانی نفوذ کرده و یک حالت یکنواخت را به وجود آورد و از طرفی دیگر این چسبندگی باعث می‌شود که رنگ دچار ریختگی نشود. صاف و یکدست بودن این رنگ ها از مهم ترین ویژگی ها و خاص آن ها می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رنگ استخری پایه نانو رنگ استخری پایه نانو, انواع عایق رطوبتی نانویی استخر

برای رنگ آمیزی استخر پیشنهاد می شود ابتدا یک لایه پرایمر روی سطح زیر آیند اجرا شود تا هم ناهمواری سطح گرفته شود و هم چسبندگی رنگ استخری نانو به سطح بیشتر شود . تجربه اثبات نموده است که بهترین وسیله برای اجرای رنگ روی سطح بتنی استفاده از قلم مو است و رنگ آمیزی توسط قلم مو غالبا بهترین نتیجه را در پی خواهد داشت . پس از اجرای پرایمر و گیرش اولیه ، دو لایه رنگ استخری نانو با فاصله 4 تا 6 ساعت نسبت به یکدیگر اجرا شود . پیشنهاد می شود دو لایه عمود بر هم اجرا شود تا همانند تار و پود در هم تنیده شود و پوشش بهتری ایجاد کند . روش ایده آل برای اجرای رنگ استخری نانو با کیفیت تر و ماندگارتر این است که بین دو لایه مش فایبر گلاس قرار دهید.