سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه قیرهای اصلاح شده با پلیمر جهت عایق بندی لوله های ساختمان

نظر

 

عرضه قیرهای اصلاح شده با پلیمر جهت عایق بندی لوله های ساختمان : مشخص شده است که می توان با مخلوط کردن دو یا چند پلیمر، مخلوطی از پلیمرها را بدست آورد که علاوه بر داشتن خواص پلیمر اولیه نقاط ضعف آن هم برطرف شده است و در اصل می توان با استفاده از یک پلیمر که دارای خواص مورد نظر باشد و مخلوط کردن آن با پلیمر دیگر خواص این پلیمر را بهبود بخشید. از همین روش برای بهبود خواص قیر نیز استفاده شده است به این ترتیب که با اضافه کردن درصدهای مشخصی از برخی پلیمرها به قیر می توان خواص این ماده مهم را بهبود بخشید. پلیمرهایی که به عنوان افزودنی به قیرهای اصلاح شده با پلیمر اضافه می شود می توانند خواصی مانند چسبندگی، نقطه نرمی، شکنندگی قیر در دمای پایین و … را بهبود بخشند.

عرضه قیرهای اصلاح شده با پلیمر جهت عایق بندی لوله های ساختمان

برخی از پلیمرهایی که به عنوان اصلاح کننده به قیر اضافه می شود عبارت اند از: پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پلی استایرن و پلی وینیل کلراید که از نوع پلیمرهای ترموپلاستیک می باشند. افزودن پلی اتیلن به قیر باعث افزایش نقطه نرمی و کاهش نفوذ پذیری قیر خواهد شد. پلی پروپیلن نیز همین خواص را به قیر خواهد داد با این تفاوت که چون پلی پروپیلن دارای نقطه ذوب بالاتر نسبت به پلی اتیلن است، با استفاده از مقادیر کمتری پلی پروپیلن می توان خواص مورد نظر را بدست آورد. عایق های رطوبتی مواد و مصالحی است برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت ، در ساختمان . عایق رطوبتی قیری ، غشای نیمه انعطاف پذیر پیوسته ای است شامل لایه های متناوب نمد اشباع شده یا روکش شده ، یا منسوج ، با لایه های قیر ، و ممکن است با روی? سنگدان? معدنی ، مواد قیری یا سایر ورق ها روکش شود . انواع عایق ساختمانی پوششی از متریال های مختلف است که بر روی سقف، کف و دیوارها اجرا می شود و باعث جذب و یا کنترل صدای محیطی، جلوگیری از نفوذ و یا خارج یا وارد شدن حرارت از فضای ساختمانی مورد نظر و یا آب بندی ساختمان در برابر ورود آب و رطوبت به داخل ساختمان می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.
عایق اصلاح شده قیری عایق اصلاح شده قیری, قیر اصلاح شده در عایق بندی لوله ها

خواص قیرهای پلیمری اصلاح شده عایق لوله :

*- خاصیت چسبندگی عالی
*- عملکرد در هر دو محدوده دمای بالاو پایین
*- ازدیاد طول و قابلیت الاستیسیته
*- انعطاف¬پذیری بیشتر در دماهای پایین
*- مقاومت بهتر در مقابل حرکت وتغییر شکل در دمای بالا
*- کاهش حساسیت دمایی
*- بهبود در استحکام کششی
*- افزایش مدول سختی در دماهای بالا

استفاده از انواع عایق ساختمانی باعث افزایش طول عمر ساختمان و کاهش مصرف انرژی در ساختمان می شود. عایق های استفاده شده در ساختمان در انواع مختلف رولی، پانلی و پوشش رنگ برای تمامی ساختمان های مسکونی، تجاری و… به کار می رود. انواع عایق ساختمانی از نظر عملکرد و کاربرد به عایق حرارتی، عایق رطوبتی و عایق صوتی تقسیم می شود که هرکدام انواع مختلفی دارند و امروزه استفاده از مواد پلیمری در انواع عایق‌ها نقش زیادی را ایفا می‌کند.