سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات عایق کاری حرارتی لوله های تاسیسات و موتورخانه ها در کرج

نظر

خدمات عایق کاری حرارتی لوله های تاسیسات و موتورخانه ها در کرج : عایق کاری لوله های آب ساختمان بهترین راهکار برای پیشگیری از هدررفت انرژی و مصرف سوخت اضافی در سیستم تاسیساتی ساختمان است که نه تنها شامل عایق کاری لوله ها بلکه شامل عایق کاری دیگ مرکزی و مخزن حرارتی نیز میشود. با عایق کاری لوله های آب گرم مانع سرد شدن آب شده و از مصرف سوخت اضافی پیشگیری میکنیم و با عایق کاری لوله های سرد مانع از یخ زدگی آب لوله ها در فصل زمستان خواهیم شد. همچنین با صرفه جویی در مصرف آب و سوخت میتوان از هزینه های سرسام آور قبض برق و گاز جلوگیری کرد و مانع از هزینه های اضافی دیگر شد. این لوله کشی برای ساختمان یکی از مواردیست که باید به آن توجه ویژه‌ای شود. هرگونه اشتباه در انجام لوله کشی باعث کم شدن فشار و یا قطعی در طبقات ساختمان می‌شود و این مشکل یکی از چیزهایی است که اکثر ساختمان‌ها با آن مشکل دارند. هر شبکه لوله کشی پیش نیازهایی دارد که برای جلوگیری از مشکل، باید رعایت شود.

خدمات عایق کاری حرارتی لوله های تاسیسات و موتورخانه ها در کرج

عایق کاری حرارتی تاسیسات , لوله کشی و مخازن به منظور کاهش هدر رفتن و پرت حرارتی , کم کردن آلودگی صوتی و جلوگیری از یخ زدگی و ترکیدگی لوله , منبع و دیگر قطعات تاسیساتی و نفوذ آب به داخل سیستم انجام می شود. عایق کاری موتورخانه شوفاژ و سیستم های حرارتی دیگر بیشتر به منظور کاهش تلفات گرما و به تبع آن کم شدن مصرف سوخت انجام میشود. منبع دوجداره و کویل دار موتورخانه , کلکتور موتورخانه و لوله های آب و شوفاژ از مواردی هستند که شوفاژخانه عایق می شوند. عایق کاری موتورخانه معمولا و به طور سنتی با پشم شیشه , مل و ماستیک و کرباس و رنگ آمیزی صورت می گیرد. اخیرا عایق های الاستومری و پلیمری که به بازار ارایه شده به علت کارکرد مناسب و اجرای آسانتر تا حدودی توانسته در صنعت عایق کاری موتورخانه و لوله کشی رواج پیدا کند. جنس این عایق ها بیشتر از EPDM و پلی اتیلن می باشد. ضریب انتقال گرمایی بهتر , مقاومت و انعطاف بیشتر نسبت به پشم شیشه و پشم سنگ از مزایای عایق های پلیمری می باشد. عایق کاری منبع انبساط پشت بام نیز در کاهش هدر رفت انرژی بسیار مفید است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری لوله های تاسیسات عایق کاری لوله های تاسیسات, بهترین عایق های لوله

عایق کاری یکی از ملزومات در لوله کشی سختمان است زیرا گرمای تولید شده از سیستم حرارت مرکزی باید تنها به محل های مصرف مانند سرویس بهداشتی، حمام آشپزخانه، شوفاژها و … برسد و در طول مسیر تلف نشود. عایق بندی در زمینه های مختلفی مانند ممانعت از نفوذ رطوبت و نم به خانه، کاهش آلودگی صوتی، کاهش اتلاف انرژی و … کاربرد دارد. همچنین عایق ها مهمترین نقش را در کاهش تلفات انرژی از لوله ها، کانال ها و مخازن حرارتی دارند.