سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه مایع غلیظ امولسیونی عایق بندی و ایزولاسیون پشت بام سازه ها

نظر

عرضه مایع غلیظ امولسیونی عایق بندی و ایزولاسیون پشت بام سازه ها : مایع غلیظ امولسیونی بر پایه رزین های اکریلیک می باشد. این محصول عمدتاً جهت عایق کاری رطوبتی برای پشت بام های سیمانی، آسفالت، ورق های گالوانیزه، نمای ساختمان و دیوارهای رو به باران، دیوارها، کف سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، پی ساختمان، اطراف ناودان ها، کانال های آب و باغچه ها, عایق حرارتی و رطوبتی کانکس ها، سقف سوله ها، پاسیوها، مرغداری ها، دامداری ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.

عرضه مایع غلیظ امولسیونی عایق بندی و ایزولاسیون پشت بام سازه ها

مایع غلیظ امولسیونی بر پایه رزین های اکریلیک می باشد. این محصول عمدتاً جهت عایق کاری رطوبتی برای پشت بام های سیمانی، آسفالت، ورق های گالوانیزه، نمای ساختمان و دیوارهای رو به باران، دیوارها، کف سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، پی ساختمان، اطراف ناودان ها، کانال های آب و باغچه ها, عایق حرارتی و رطوبتی کانکس ها، سقف سوله ها، پاسیوها، مرغداری ها، دامداری ها و … مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه ایزولاسیون و عایق کاری پشت بام و روف گاردن با مواد گوناگونی انجام می شود ، از آن جمله می توان به مواد نانو که به صورتهای مختلف مانند مواد آب بندی مایع نانو ، مواد تک جزیی ، مواد دو جزیی و مواد آب بندی پودری و شکل های دیگری وجود دارد ،  اشاره نمود. این مواد ، مواد نسبتا جدید می باشند که نسبت به مواد ایزولاسیون و عایق کاری که از گذشته وجود دارد ،  دارای مزایا و معایبی می باشند . مواد نانو ، نسبت به مواد قدیمی راحت تر و تا حدی تمیزتر ، کار می شوند و نیز در سطح و داخل منافذ سیمان و بتن نفوذ کرده و از عبور هرگونه آب و رطوبتی جلوگیری می نمایند و همچنین در صورتی که قسمتی از سقف از آب بندی خارج شود و آب از آن عبور کند ، برخلاف ایزوگام و قیرگونی نیاز به تخریب کل سطح پشت بام نیست و تنها همان قسمت که از آب بندی خارج شده است ، دوباره مرمت می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مایع ایزولاسیون پشت بام مایع ایزولاسیون پشت بام, عایق غلیظ آب بندی سطوح

موارد کاربرد مایع غلیظ ایزولاسیون بام :

  • ایزولاسیون رطوبتی پشت بام و عایق کاری پی ساختمان.
  • پوشش روی ایزوگام جهت افزایش طول عمر ایزوگام تا سه برابر و عدم نرم شدن ایزوگام در اثر گرما و جلوگیری از هدر رفتن انرژی ساختمان.
  • ایزولاسیون رطوبتی سرویس های بهداشتی، حمام، استخر، سونا، جکوزی، پشت بام، آشپزخانه و گنبد مساجد.
  • ایزولاسیون حرارتی سردخانه ها، سقف سردخانه ها، سوله ها و مرغداریها، کانال های کولرو کانکس ها.
  • عایق کاری دیوارها، سقف و جلوگیری از تبادل حرارت در مناطق گرمسیری به داخل ساختمان.