سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش عایق های رطوبتی محافظ لوله های انتقال گاز در گوهردشت

نظر

فروش عایق های رطوبتی محافظ لوله های انتقال گاز در گوهردشت : عایق های رطوبتی موادی هستند که از نفوذ رطوبت از یک جدار به جدار دیگر جلوگیری می کنند. عایق های رطوبتی که در تاسیسات استفاده می شوند اکثرا اجسام قیراندود شده هستند. مانند گونی، کاغذ، مواد لاستیکی، پلاستیکی و… در موارد خاص، عایق پشم شیشه، پشم سنگ و پشم معدنی را قیراندود می کنند. در لوله کشی گاز برای محافظت لوله ها در مقابل پوسیدگی و زنگ زدگی لوله های روکار را باضد زنگ و رنگ روغنی و لوله های زیر کار را با نوار پلاستیکی مخصوص که پرایمر گفته می شود می پوشانند. خوردگی فلزات یکی از بزرگترین مشکلات انتقال سیالاتی مثل آب در تاسیسات است که یکی از راههای برطرف کردن آن عایق کاری با چسب و نوار پرایمر است

فروش عایق های رطوبتی محافظ لوله های انتقال گاز در گوهردشت

جهان توسعه یافته امروز برای انتقال نفت، گاز و پتروشیمی و توسعه آب، دفع پساب های صنعتی و فاضلاب، انتقال انرژی برق از طریق کابل و به طور کلی جهت امکان پذیر شدن بسیاری از فرآیندهای صنعتی به خطوط لوله وابسته است. روش های رایج سنتی برای تعمیر و بازسازی خطوط لوله نیازمند صرف هزینه‌ها و زمان زیاد و لزوم قطع جریان عبوری از درون لوله‌ها ‌است. در این بین انواع خوردگی های بیرونی عبارتند از : خوردگی یکنواخت, خوردگی حفره ای, خوردگی میکروبی, خوردگی تنشی, تردی هیدروژنی, خوردگی گالوانیک و اثر جریان سرگردان است. روش های حفاظت از خوردگی لوله ها شامل موارد زیادی می شود. که معمول ترین آنها با استفاده از روش های زیر انجام می شود: حفاظت کاتدی , پوشش قیر اندود تک کت که پوشش های مورد استفاده عبارتند از : پلی اتیلن پلی، پروپیلن، اپوکسی فوزیونی , کول تار , قیر انامل و پلی یورتان. دما و فشار بالا و محیط شیمیایی شدیداً خورنده از مؤلفه های خطوط لوله انتقال گاز ترش می باشند. جهت اطلاع از فروش محصولا عایق بندی با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی لوله گاز عایق رطوبتی لوله گاز, انواع عایق آب بندی لوله های انتقال گاز

عایق رطوبتی هر نوع عایقی که جلوی عبور و نفوذ نم , رطوبت و آب را از یک سمت به سمت دیگر بگیرد اطلاق میشود . بسته به سطح مختلف , ضخامت , طول عمر و شرایط محیطی انواع عایق های مختلفی وجود دارند که هر کدام دارای مزایا و نقاط ضعفی هستند . عایق های پلیمری نسل جدیدی از مواد ایزولاسیون هستند که با استفاده از خصوصیات آبگریز مواد پلیمری و ترکیب آنها در عایق کاری سطوحی مانند استخرها و سرویس های بهداشتی و جلوگیری از عبور نم از دیوارها مورد استفاده قرار می گیرند . این نوع عایق ها دو نوع پایه آب و پایه پلیمری داشته که برخی دوجزیی و برخی تک جزیی مورد استفاده قرار می گیرند .