سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات عایق کاری در لوله کشی سختمان های نوساز و قدیمی در کرج

نظر

خدمات عایق کاری در لوله کشی سختمان های نوساز و قدیمی در کرج : عایق کاری لوله های آب ساختمان بهترین راهکار برای پیشگیری از هدررفت انرژی و مصرف سوخت اضافی در سیستم تاسیساتی ساختمان است که نه تنها شامل عایق کاری لوله ها بلکه شامل عایق کاری دیگ مرکزی و مخزن حرارتی نیز میشود. با عایق کاری لوله های آب گرم مانع سرد شدن آب شده و از مصرف سوخت اضافی پیشگیری می کنیم و با عایق کاری لوله های سرد مانع از یخ زدگی آب لوله ها در فصل زمستان خواهیم شد. همچنین با صرفه جویی در مصرف آب و سوخت می توان از هزینه های سرسام آور قبض برق و گاز جلوگیری کرد و مانع از هزینه های اضافی دیگر شد. 

خدمات عایق کاری در لوله کشی سختمان های نوساز و قدیمی در کرج

عایق کاری یکی از ملزومات در لوله کشی سختمان است زیرا گرمای تولید شده از سیستم حرارت مرکزی باید تنها به محل های مصرف مانند سرویس بهداشتی، حمام آشپزخانه، شوفاژها و … برسد و در طول مسیر تلف نشود. عایق بندی در زمینه های مختلفی مانند ممانعت از نفوذ رطوبت و نم به خانه، کاهش آلودگی صوتی، کاهش اتلاف انرژی و … کاربرد دارد. همچنین عایق ها مهمترین نقش را در کاهش تلفات انرژی از لوله ها، کانال ها و مخازن حرارتی دارند. اگر هدفتان از عایق‌کاری جلوگیری از انجماد لوله‌های آب و بروز چگالش باشد، باید لوله‌هایی را عایق کنید که در فضاهای فاقد گرما مانند اتاق‌های مکانیکی، دیوارهای بیرونی، ساختمان‌های ذخیره‌سازی، زیرزمین و… قرار دارند. در برخی موارد برای محافظت از انجماد بیش از حد باید علاوه بر عایق‌کاری، ردیابی گرما را نیز انجام دهید. اگر هدفتان از عایق ‌کاری جلوگیری از انجماد لوله‌ های آب و بروز چگالش باشد، باید لوله‌هایی را عایق کنید که در فضاهای فاقد گرما مانند اتاق‌ های مکانیکی، دیوارهای بیرونی، ساختمان ‌های ذخیره‌ سازی، زیرزمین و… قرار دارند. در برخی موارد برای محافظت از انجماد بیش از حد باید علاوه بر عایق‌کاری، ردیابی گرما را نیز انجام دهید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس بگیرید.

عایق بندی لوله کشی ساختمان عایق بندی لوله کشی ساختمان, انواع عایق های حرارتی لوله

عایق ها انواع متنوعی دیگری نیز دارند که از مهمترین آنها میتوان به عایق های پتویی و قطعه ای اشاره کرد. عایق پتویی برای عایق کاری مخازن و لوله ها بسیار مناسب بوده  و بیشتر از موادی مانند پشم شیشه، پشم سنگ، پشم چوب، پشم سرباره و پشم حیوانات ساخته میشوند. عایق های قطعه ای نوع دیگری از عایق ها هستند که از پوشش کاغذی تشکیل شده و طول کمتری نسبت به نوع پتویی دارند. عایق های قطعه ای بیشتر برای عایق کاری فاصله بین دیوارها و پشت مصالح کاربرد دارند.