سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش و توزیع چسب ماستیک قیری سردریز بعنوان محافظ سطوح

نظر

پخش و توزیع چسب ماستیک قیری سردریز بعنوان محافظ سطوح : پر نمودن درزهای انبساطی سازه های بتنی یکی از مهم ترین مراحل در اجرای سازه می باشد . مواد پر کننده درزهای انبساطی سازه، می بایست طوری باشد که با رفتارهای سازه ای سازگار باشد و علاوه بر آن در مورد نفوذناپذیر شدن درز و حفظ خواص، در دراز مدت و داشتن دوام و پایایی طولانی پس از اجرا و عدم مشکلات بهداشتی و زیست محیطی قابل اطمینان باشد . یکی از درزگیرهای ساده و مقرون به صرفه در این راستا ماستیک قیری سرد اجرا می باشد. ماستیک قیری سرد اجرا ، نوعی ماستیک قیری تک جزئی است که از ترکیب لاستیک بیتومن ، قیر و حلال های خاص و افزودنی های شیمیایی ویژه و رزین های امولسیونی تولید شـده و قدرت چسبندگی بسیار زیادی به انواع سطوح زیرآیند نظیر: بتن ، آجر ، آسفالت و . . . دارد .

پخش و توزیع چسب ماستیک قیری سردریز بعنوان محافظ سطوح

این محصول یک مایع بر پایه قیر و رزین های امولسیونی است که دارای چسبندگی بسیار عالی بوده و پـس از خشک شدن تبدیل به ?یه ای سخت و سیاه رنگ می شود. این محصول محافظ شامل قیر، رزین های امولسیونی و پودر های خاص معدنی است. پس از ایجاد پوشش و خشک شدن کامل، لایه ایجاد شده از هم ازخواص آببندی و محافظتی قیر و هم از خواص رزین های امولسیونی، برخوردار خواهد بود. به دلیل وجود ترکیبات مناسب در این ماده قیری، در موقع اجرا بسیار نرم و قابل اجرا است و به صورت سرد قابل اجراست. این چسب درزگیر الاستیک بر پایه بیتومن رابر و پلیمرهای ویژه، جهت پر کردن درزهای عمودی و افقی خصوصاً درزهای انبساطی می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

کاربرد ماستیک های قیری سرد اجرا :

  • درزبندی انواع کانال ها ، تونل ها و مخازن بتنی آب.
  • درزبندی افقی در شرایط آب و هوایی گرم و سرد .
  • درزبندی عمودی در شرایط آب و هوایی معتدل و سردسیر .
  • درزبندی انواع سازه هایی که به طور دائم در مجاورت آب هستند.
  • پر نمودن درزهای انبساطی و ژوئن ها.
چسب ماستیک قیری سرد چسب ماستیک قیری سرد, انواع عایق های چسبی سردریز

ماستیک قیری سرد اجرا از قیر و رزین های امولسیونی و پودرهای معدنی خاص فرموله و تولید شده است و دارای قدرت چسبندگی بالایی به انواع سطوح می باشد. این درزگیر پس از اجرا و ایجاد پوشش و خشک شدن ، لایه ای سخت و در عین حال منعطف ایجاد می کند که هم از خواص آب بندی و چسبندگی قیر و هم از خواص رزین های امولسیونی برخوردار است .با توجه به وجود ترکیبات خاص در فرمولاسیون تولید ماستیک قیری سرد اجرا در زمان اجرا، بسیار نرم و شکل پذیر می باشد و به راحتی قابل ریختن و یا تزریق در مقاطع مورد نظر می باشد.