سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه بهترین ملات ترمیم کننده بتن جهت محافظت از سازه ها

نظر

عرضه بهترین ملات ترمیم کننده بتن جهت محافظت از سازه ها : ترمیم کننده بتن یکی از فراورده های کاربردی در صنعت ساخت و ساز است. بتن به ترکیباتی اطلاق می شود که از مواد چسبنده با توانایی سیمانی شدن ساخته شده است. انواع متفاوت سیمان، پلیمرها، الیاف و مواد افزودنی و ….. موادی هستند که در تولید ملات سیمانی می توان از آنها استفاده کرد. در حالت کلی این محصول از ترکیب آب با سیمان و سنگدانه های متفاوت ساخته شده است که با آب واکنش نشان می دهد و بسته به نوع افزودنی که به آن اضافه می گردد دارای ویژگی های منحصر به فردی می شود. این ترکیبات سیمانی در طی عملیات تولید و بهره برداری  در اثر عوامل گوناگون آسیب می بینند و دچار تحلیل و خرابی می شوند.

عرضه بهترین ملات ترمیم کننده بتن جهت محافظت از سازه ها

مهندسین و سایر کارفرمایان در راستای حفاظت از ویژگی های ملات های سیمانی و همچنین تداوم و ماندگاری ملات های سیمانی در سازه ها در طول دوره استفاده و بهره برداری به ترمیم و تعمیرات خرابی های احتمالی می پردازند که یکی از راهکارها در جهت رسیدن به این هدف استفاده از تعمیر کننده هایی با عنوان ترمیم کننده بتن می باشد. ترمیم کننده بتن، پودری است تشکیل شده از انواع سیمان های متفاوت، سنگدانه ها، الیاف بتن یا الیاف پلی پروپیلین، رزین ها و …می باشد که این پودر بعد از ترکیب با آب به ملاتی بسیار با کیفیت تبدیل می شود که می توان آن را بر روی سطوح مختلف استفاده کرد. تعمیر و مرمت بخش های تخریب شده و خسارت دیده با بهره گیری از خاصیت های ترمیم کننده بتن در صنعت تولید بتن کاری متداول و رایج است که در سطح وسیعی انجام می گیرد. البته صنعت ساخت و تولید ملات های سیمانی و عملیات اجرایی آن هر روز در حال گسترده شدن و پیشرفت است اما باز هم با وجود این پیشرفت ها در زمان اجرای ملات ریزی، فعالیت های برداشتن قالب ها و همچنین بعد از گذشت مدت زمانی با آثار تخریب و خرابی و ترک و شکاف در سطوح سیمانی مواجه می شویم که راه حل آن استفاده از ترمیم کننده بتن می باشد و به راحتی می توان سیمان آسیب دیده را مرمت و احیا نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

انواع روش ترمیم بتن انواع روش ترمیم بتن, بهترین عایق های ملات بتن

ملاتی که در نتیجه استفاده از افزودنی ترمیمی حاصل می شود ترکیبی انعطاف پذیر و با بافت نرم است، این ملات توانایی شکل پذیری مناسب بر روی سطح زیر کار،  خاصیت ماله خوری و توانایی استفاده بهینه بر روی سطوح را دارد. پایه و اساس پودرهای تعمیر کننده بتن بر سیمان استوار است از آنجایی که اساس و پایه آن با بتن یکی است در راستای  مرمت ها و بازسازی آسیب های وارده به این سطوح بهترین گزینه برای استفاده می باشد. این محصول سیمانی تعمیر کننده، قابل استفاده در قطر و ضخامت متفاوت است و چون ملات تهیه شده از آن بسیار قوی و توانمند است بعد از کاربرد آن هیچ گونه شکاف و روزنه و ترک را بر روی سطح کار نخواهید دید. در مقایسه با ترکیبات ترمیمی پایه اپوکسی این فراورده های پایه سیمانی اولویت و طرفداران بیشتری دارند چون جنس این محصولات با جنس سطح زیرین کار هم خوانی و مطابقت دارد. این در حالی است که ترکیبات ترمیمی پایه اپوکسی چون با سطح سیمانی از لحاظ ضریب انبساطی تفاوت دارند گزینه ی مناسبی برای استفاده در مقاطع ضخیم نیستند زیرا ضعیف بوده و دچار ترک خواهند شد.