سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای عایق کاری و لکه گیری ورق های سوراخ شده سقف شیروانی

نظر

اجرای عایق کاری و لکه گیری ورق های سوراخ شده سقف شیروانی : سقف شیروانی اگر درست اجرا شود نیاز به آب بندی سقف شیروانی نخواهد داشت. یعنی هیچگونه نفوذ آب نباید داشته باشد. در اینجا به برخی نشت آب از سقف شیروانی اشاره می کنیم. مثلا پارگی ورق شیروانی بر اثر برخورد شی? تیز ؛ و یا سراخ کاری اضافه موقع نصب ورق شیروانی؛ و یا پوسیدگی ورق شیروانی از عوامل خرابی و سوراخ شدن ورق های شیروانی می باشد.

اجرای عایق کاری و لکه گیری ورق های سوراخ شده سقف شیروانی

ورق های گالوانیزه ، فولادهایی هستند که در حوضچه های مذاب روی قرار گرفته اند و یک لایه فلز روی بر سطح آن قرار گرفته است. به همین خاطر مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارد. این مقاومت در حدی است که اگر روکش از بین برود ورق دچار زنگ زدگی نمی شود. این محصول می تواند عمر مفید سقف را تا 30 سال افزایش دهد. علاوه بر موارد گفته شده این محصول دارای وزن کم است ، ظاهری زیبا دارد و تنوع رنگی قابل توجهی دارد. از جمله رنگ های این محصول سفید ، قرمز ، آبی ، نارنجی ، سبز ، زرد و … است. بهترین راه برای رفع این نوع ایرادات سقف شیروانی تعویض ورق زخمی است. البته بدلیل مقرون بصرفه نبودن این روش معمولا اجرا نمی شود. روش دوم استفاده از مواد آب بندی است که باید با متریال سقف شیروانی همخوانی داشته باشد. و چسبندگی مورد نیاز و دوام در برابر سرما و گرما داشته باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی ورق سوراخ شده آب بندی ورق سوراخ شده, انواع چسب های عایق بندی

پس از چند دهه اجرای سقف شیروانی چسب ماستیک مخصوص آب بندی سقف شیروانی را بهترین متریال چسب آب بندی می دانیم. سازگار با اقلیم ایران و طرز استفاده آسان و راحت از مزیت های آن است. البته با دوام بالا در برابر سرما و گرما. جهت آب بندی سقف شیروانی پایین دیوار و سقف شیروانی بایداز ورق های فلاشینگ استفاده کنیم که فضای بین دیوار و ورق شیروانی را پوشش دهد. و مقداری هم بالاتر از سطح سقف شیبدار شیروانی را بپوشاند. از زمان های قدیم تا به امروز هدایت آب باران در سقف های شیبدار مهم بوده است. این اهمیت برای مناطق مرطوب با بارندگی های شدید قابل توجه است. با پیشرفت تکنولوژی ورق های کرکره سینوسی (که به خاطر نوع شکل دهی و شباهت آن به موج های دایره ای شکل به سینوسی معروف است) به وجود آمد که به خاطر نوع شکل و فرمینگ آن برای موقعیت های جغرافیایی که دارای باد و باران فراوان هستند بسیار کاربرد دارد. این محصول در طول های متفاوتی تولید می شود و آن به خاطر نوع سفارش مشتری است.