سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عملکرد پرایمر قیری رایج ترین شیوه پوشش دهی سطوح ساختمانی

نظر

عملکرد پرایمر قیری رایج ترین شیوه پوشش دهی سطوح ساختمانی : پرایمر قیری یکی از رایج ترین شیوه های پوشش دهی سطوح ساختمانی است. عدم رعایت نسبت آب به سیمان، شرایط غیرقابل کنترل اجرا، عمل آوری و ساخت، اشتباهات عوامل انسانی و بسیاری از عوامل دیگر موجب بروز ترک های انقباضی و حفرات موئینه در بتن و ملات می شود. این فضاها موجب انتقال و نفوذ املاح و یون های شیمیایی مخرب به داخل حجم بتن شده که علاوه بر کاهش مقاومت دوام بتن و ملات را نیز به خطر می اندازد. ترمیم ترک ها یکی از شیوه های رایج است که در بسیاری از موارد مانند ترمیم موئینه ها، سازه های مدفون ونیمه­ مدفون، فونداسیون ها غیر قابل انجام است. بنابراین در هنگام ساخت به منظور جلوگیری و نفوذ عوامل مخرب و یون های مهاجم می توان با استفاده از پوشش های مناسب از بتن و ملات محافظت نمود.

عملکرد پرایمر قیری رایج ترین شیوه پوشش دهی سطوح ساختمانی

با توجه به گسترش و ورود بسیاری از انواع عایق ها اما باز هم قیر بهترین و بی رقیب ترین عایق در صنعت ساختمان است. چسبندگی بالا به انواع سطوح ساختمانی، جذب آب بسیار پایین و .... از ویژگی های منحصر به فرد قیر است. استفاده از پوشش های قیری با خاصیت انعطاف پذیری بالا، علاوه بر پوشش ترک ها و حفرات، مقدار جذب آب بتن و ملات را تحت بسیار مطلوبی کاهش می دهد. مشکلات استفاده و آماده سازی قیر، این شرکت را بر آن داشت تا با دستیابی به فرمولاسیونی ویژه علاوه بر اجرای راحت پوشش پایه قیری در نهایت سطحی کاملا یکپارچه و بدون ترک را ایجاد می کند. محافظت در برابر سولفات ها، نمک ها و یون کلر از ویژگی های این محصول است. این محصول تا پیش از رقیق شدن قابلیت انحلال در آب را دارد و پس از خشک شدن در مقابل آب مقاوم است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

انواع عایق های پایه قیری انواع عایق های پایه قیری, عایق امولسیونی قیری

این محصول بعد از مصرف و پس از تبخیر آب، خشک شده و یک لایه قابل انعطاف الاستیک از خود ایجاد می نماید. پس از خشک شدن در برابر رطوبت مقاوم بوده و در آب حل نمی شود. برخورداری از خاصیت حفظ و نگهداری فوق العاده آب به منظور عمل آوری مخلوط بتنی و چسبندگی عالی به اکثر سطوح رایج در ساختمان، همچنین سهولت در اجرای پرایمرهای رطوبتی قیری به سبب رقیق شدن با آب، که می توان از جاروب پلاستیکی، برس، ماله و یا اسپری (پیستوله نازل درشت) برای اجرای آن روی سطح کار استفاده نمود.