سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش ونصب انواع ایزوگام فویلدار در کرج

نظر

فروش ونصب انواع ایزوگام فویلدار در کرج: ایزوگام به عنوان یکی از اصلی ترین ابزار الات مربوط به عایق نمودن بخش های مختلف ساختمان، تونل، استخر، پل و سرویس های بهداشتی شناخته می شود، همین کاربرد های مختلف ایزوگام در زمینه عایق کاری بخش های مختلف سبب شده است تا انواع مختلفی از آن در ایران تولید شود که هر یک را مختص به انجام کاری نموده است.ایزوگام ها بر اساس نوع روکش خود به دو نوع ایزوگام فویلدار و ایزوگام بدون فویل تقسیم بندی می شوند.

ایزوگام فویلدار

فروش ونصب انواع ایزوگام فویلدار در کرج

ایزوگام پودری ساده یا ایزوگام بدون روکش آلومینیومی:ایزوگام پودری ساده از یک لایه تیشو که قیر اندود شده است تشکیل شده است، از این نوع ایزوگام بیشتر در مکان هایی که احتمال تابش نور خورشید در آن در حد صفر است استفاده می شود و در بسیاری از مواقع از آن برای عایق کاری سرویس های بهداشتی، عایق کاری پی و … استفاده می شود.تفاوت دیگری که ایزوگام پودری ساده با ایزوگام روکش دار دارد این است که قیمت ایزوگام پودری ساده نسبت به ایزوگام روکش دار آلومینیومی بسیار کمتر بوده و از این بابت نیز برای ایزوگام نمودن بخش هایی که با آفتاب ارتباطی ندارند بسیار به صرفه تر خواهد بود.
ایزوگام فویلدار چیست؟ایوزگام ها بر اساس نوع روکش خود به دو نوع ایزوگام فویلدار و ایزوگام بدون فویل تقسیم بندی می‌شوند

 

روکش فویلدار ایزوگام دارای دو کاربرد می باشد: اول اینکه از نظر زیبایی و دوم اینکه روکش آلومینیومی ایزوگام باعث منعکس شدن نور خورشید شده و مانع از برخورد مستقیم نور خورشید شده و بدین ترتیب طول عمر ایزوگام افزایش پیدا می کند.
در مواقعی که نور خورشید به صورت مستقیم و شدید می تابد فویل آلویمنیوم دار ایزوگام نور خورشید را منعکس کرده و بدین ترتیب باعث می‌شود تا قیر ایزوگام روان و شل نشود.فویل آلومینیومی که بر روی ایزوگام استفاده می‌شود بسیار نازک است.

ایزوگام فویلدار


فروش ونصب انواع ایزوگام فویلدار در کرج

در هنگام نصب ایزوگام فویلدار بر روی پشت بام ابتدا بایستی سطح کاملا تمیز و عاری از گرد و غبار بوده و به صورت یکدست باشد.این نوع ایزوگام خاصیت رسانایی دارد به همین خاطر در هنگام رعد و برق از رفت و آمد بر روی آن بپرهیزید.
ایزوگام و قیرگونی با هم تفاوت هایی دارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم: 1-قیرگونی از ایزوگام سنگین تر است و روندگی ایزوگام از قیرگونی کم تر می باشد 2-نصب ایزوگام نسبت به قیرگونی راحت تر و تمیز تر می باشد . 3-با گذشت زمان و  ورود رطوبت به داخل قیر گونی،لایه گونی آن پوسیده می شود و کارایی خود را از دست می دهد اما اگر ایزوگامی که استفاده می شود جنس مرغوبی داشته باشد ، این اتفاق برایش نخواهد افتاد. 4-از آن جا که برندهای ایزوگام متفاوتی در بازار  وجود دارد ،آن ها برای آن که به نام برندشان لطمه ای وارد نشود سعی می کنند که پیوسته کیفیت محصولات خود را حقظ نمایند.اما برای بشکه های قیر هیچ گونه برندی وجود ندارد. 5-قیر در مقابل برخی از حلال ها مانند حلال های نفتی نمی تواند ایستادگی کند و در آن ها حل می شود. اما ایزوگام مقاومت بیش تری نسبت به حلال ها دارد. 6-وزن قیر از وزن ایزوگام بیش تر می باشد. 7-ایزوگام در صورتی که از جنس مرغوبی باشد و توسط یک فرد باتجربه نصب شود ، کارایی بالایی دارد اما اگر این چنین نباشد کارایی اش را از دست می دهد.