سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ایزوگام پلیمری جهت عایق بندی سازه ها در مناطق سردسیر

نظر

 

خرید ایزوگام پلیمری جهت عایق بندی سازه ها در مناطق سردسیر : ماده اصلی این نوع ایزوگام قیر خالص 60 یا 70 درصد است که در پالایشگاه از تقطیر نفت خام به دست می‌آید. برای ساخت ایزوگام پلیمری از قیر خالص 70-60، پلی آستر، تیشو، لایه آلومینیم، فیلم پلی اتیلن، پودر تالک، مواد APP، پوشال گونی پلاستیکی استفاده می‌شود. به نحوی که تمام این مواد در دستگاه ساخت پلیمر میکس و پخته می‌شوند که حاصل آن مایع پلیمر است و این پلیمر در خط تولید تبدیل به ایزوگام می ‌شود. ایزوگام پلیمری با استفاده از قیر خالص پالایشگاهی 60-70 ساخته می‌شود و به دلیل استفاده از قیر با کیفیت دارای دوام و کیفیت بیشتری می‌باشد. به همین دلیل قیمت ایزوگام پلیمری در مقایسه با قیمت ایزوگام دمیده بیشتر است.

خرید ایزوگام پلیمری جهت عایق بندی سازه ها در مناطق سردسیر

قیر طبیعی پالایشگاهی با استفاده از نفت خام تولید می‌شود و عدد 60-70 که مشخص کننده ضریب نفوذ آن است، نشان‌دهنده‌ی سطح کیفی آن برای عایق ‌کاری بام می‌باشد. ایزوگام پلیمری در هنگام نصب بوی قیر ایجاد می‌کند و در مقایسه با ایزوگام دمیده چسبندگی بیشتری دارد. به همین دلیل ضخامت آن نیز کمتر است. برای خرید ایزوگام پلیمری بهتر است قبل از خرید با کارشناسان ما مشورت کنید تا آن‌ها نکات و راهنمایی‌های لازم جهت خرید ایزوگام با کیفیت را در اختیار شما قرار دهند. در نظر داشته باشید که قیمت ایزوگام دلیجان مناسب‌تر است، کیفیت و استحکام بالایی دارد، فروش ان بی واسطه است، قیر پلیمری ان کیفیت زیادی دارد و گروه نصب ان کمتر دچار مشکل می‌شوند و همچنین دارای سایت ها و نمایندگی‌های فروش اینترنتی است.  جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مزایای ایزوگام پلیمری :

  1. عمر بالاتر نسبت به ایزوگام دمیده.
  2. مقاومت زیاد در برابر سرمای زیاد و یخبندان.
  3. رعایت استانداردهای ملی ساختمان در تولید ایزوگام پلیمری.
  4. وزن کمتر ایزوگام به دلیل ضخامت کمتر و در نتیجه کاهش بار روی ساختمان.
ایزوگام پلیمری چیست ایزوگام پلیمری چیست, کاربرد ایزوگام پلیمری در صنایع

اولین مزیت ایزوگام پلیمری این است که ایزوگام در رده عایق های رطوبتی نوع A هستند و براساس استاندارد ملی کشور ساخته می شود. به علت کاربرد قیر خالص در تولید ایزوگام پلیمری این عایق از وزن مناسبی برخوردار است. همین موضوع مانع از به وجود آمدن باری اضافی بر روی سازه و ساختمان می شود. ایزوگام پلیمری انعطاف پذیری زیادی یعنی تا حدود منفی 5 درجه در فصل سرما دارد. البته انعطاف پذیری این عایق در فصل گرما تا حدود 100 درجه سانتی گراد است. ایزوگام پلیمری سال های زیادی (برابر با 15 سال) پس از نصب قابلیت ماندگاری دارد.