سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع عایق الاستومری رولی پشت چسبدار جهت عایق بندی حرارتی

نظر

انواع عایق الاستومری رولی پشت چسبدار جهت عایق بندی حرارتی : عایق حرارتی الاستومری رول چسبدار جهت سرعت بخشیدن به عملیات نصب در پروژه‌های صنعتی و ساختمانی و همچنین عایق کاری قسمت‌هایی که جای کار کمی دارند استفاده می‌شود. این عایق‌ها در عرض 100 سانتی متر و در ضخامت 25،19،15،13،9،6 میلی متر عرضه می گردد. عایق الاستومری رولی پشت چسبدار به دو صورت چسب ساده و مسلح نخدار موجود بوده و برای استفاده در فضاهای داخلی طراحی گردیده است. از آنجا که اجرا و نصب سایر عایق‌های قدیمی همانند پشم شیشه، زمانبر بوده عوارض پوستی و تنفسی عمده ای برای نصابان ایجاد می کند، استفاده از عایق الاستومری رولی ساده پشت چسبدار نخدار، که علاوه بر سادگی نصب، موجب صرفه جویی در زمان، هزینه و نیروی انسانی می شود توصیه می گردد.

انواع عایق الاستومری رولی پشت چسبدار جهت عایق بندی حرارتی

فوم عایق الاستومریک اختصاصا جهت سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی، تاسیسات تهویه مطبوع، کانال تجهیزات لوله و شیرآلات تولید شده است و در راستای درخواست مشتری می‌تواند با روکش آلومینیوم و pvc تولید شود. فوم عایق الاستومریک مانع از شعله ور شدن و پیشروی حریق گردیده و همچنین مقاوم در برابر مواد شیمیایی رطوبت و بخار آب، اشعه UV می‌باشد. عایق الاستومری در مکان ها و در امور مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از پر کاربرد ترین موارد مصرف عایق الاستومری در صنعت ساختمان سازی می باشد. اغلب برای عایق کاری تاسیسات ساختمانی از این محصول استفاده می شود. عایق کاری کانال های کولر و همچنین لوله های آب سرد و گرم در ساختمان ها با اینگونه عایق ها انجام می شود. برای عایق اتصالات و مخازن و نیز در صنعت خودروسازی از این کالا استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق الاستومری چسبی عایق الاستومری چسبی, انواع عایق فومی نسوز

همچنین برای عایق نمودن صدا در استودیوهای ضبط صدا، سالن های همایش، سالن های تئاتر و موسیقی از عایق الاستومری شانه تخم مرغی استفاده می شود. با کمی مطالعه و تحقیق درباره ی محصول عایق الاستومری متوجه خواهیم شد که این محصول در انواع و ابعاد گوناگونی تولید و مصرف می شود. بی شک عایق الاستومریک یکی از پرکاربردترین و بهترین محصولات برای عایق نمودن امور مختلف می باشد. این کالا بسیار آسان نصب شده و بیشترین بازدهی را برای افراد دارد به همین دلیل عایق الاستومریک مورد علاقه ی کارفرمایان می باشد. در حال حاضر عایق کاری حرارتی و برودتی یکی از الزامات اولیه ساخت و ساز محسوب می شود عامل مهم ارزش گذاری ساختمان. فرقی نمی کند شما ساختمان در حال ساخت دارید یا اینکه در ساختمان آماده سکونت زندگی می کنید؛ به هر کیفیت برای ذخیره سازی گرمای خانه در زمستان و سرمای خانه در تابستان به عایق های حرارتی و برودتی نیاز مبرم دارید. به طور معمول عایق های حرارتی برای کف،سقف، دیوار، لوله های گرمایشی و سرمایشی،کانال های هوا و هر جایی از ساختمان که نیاز به عایق کاری داشته باشد، مصرف می شود.