سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارایی رنگ عایق رطوبتی در ترمیم ایزوگام فرسوده پشت بام ها

نظر

کارایی رنگ عایق رطوبتی در ترمیم ایزوگام فرسوده پشت بام ها : رنگ عایق رطوبتی در ترمیم ایزوگام نیز استفاده می شود. با توجه به افزایش مصرف و در نتیجه افزایش تقاضای رنگ های عایق رطوبتی قیمت جهانی رنگ عایق رطوبتی رو به افزایش است.در مراکز پخش عمده رنگ عایق رطوبتی میتوان با قیمت مناسبی به این کالای پر مصرف و مفید دست یافت.از طریق سایت های مرتبط میتوان از قیمت روز رنگ عایق رطوبتی با خبر شد. این محصول ترکیب منحصر به فردی دارد که در برابر تخریب ناشی از اشعه فرابنفش خورشید، تغییرات دمایی و بارش مداوم باران مقاوم است و به خاطر قدرت نفوذ ذرات نانو  قادر است در برابر فرسایش باد مقاومت کرده و خاصیت آب گریزی را برای بیش از 20 سال حفظ نماید. این محصول بسیار مقرون به صرفه است.

کارایی رنگ عایق رطوبتی در ترمیم ایزوگام فرسوده پشت بام ها

عایق نانو و محلول آن غیر قابل اشتعال است و اعمال آن به راحتی با برس، غلتک و اسپری بدون فشار امکان پذیر است. هیچ وسیله یا اقدام ایمنی خاصی برای کاربرد این ماده لازم نیست. عایق سفید که می توان آن را ایزوگام سفید نیز نامید فراورده ای با ویژگی ها و توانایی های  یک عایق رطوبتی توانمند می باشد. ماده اولیه تشکیل دهنده این فراورده رزین های اکریلیک است که این فراورده را به جایگزینی بسیار عالی برای عایق های سنتی تبدیل نموده است.  ایزوگام سفید لایه ای آب گریز می باشد که از بسپار و رابرهایی  با فرمولاسیون آب گریزی ساخته شده است و بعد از به کاربردن در سطح مورد نظر و خشک شدن به یک محصول تمام عیار در امر عایق کاری و آب بندی تبدیل می شوند. این  فراورده را در هر قسمت و هر نوع سطحی که به آب گریزی نیاز داشته باشد می توان به راحتی به کار برد .از جمله سطوح سیمانی، آجری، فلزی و …

رنگ عایق رطوبت ترمیمی رنگ عایق رطوبت ترمیمی, عایق بندی پشت بام تخریبی

عایق سفید همانگونه که از نام آن می توان تشخیص داد محصولی است که پس از اجرا، سطح مورد نظر را سفید می کند که این قابلیت منحصر به فرد از لحاظ صرفه جویی در مصرف انرژی بسیار تاثیر گزار می باشد. همچنین می توان با اضافه نمودن رنگ دانه ها،عایق های رنگی ساخت که زیبایی چشمگیری ایجاد می کنند. ایزوگام سفید را می توان بروی بام و دیوارها استفاده کرد یعنی شرایط به کارگیری روی سطح های افقی وعمودی و شیب داررا دارد. توان انعطاف پذیری و چسبندگی زیاد ایزوگام سفید آن را به محصولی کارامد با ماندگاری و طول عمر زیاد تبدیل کرده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.