سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای عایق بندی درب و پنجره دوجداره upvc توسط انواع عایق

نظر

اجرای عایق بندی درب و پنجره دوجداره upvc توسط انواع عایق : عایق بندی درب و پنجره دوجداره upvc از جمله خدمات حرفه ای در حیطه تعمیرات است که توسط افراد فنی و شرکت های معتبر ارائه می شود و راه کارهای خاص و روش های تخصصی را شامل می شود که در این بخش  به صورت عام توضیح خواهیم داد و در ابتدا باید عرض کنیم که عایق بندی پنجره های دوجداره با رگلاژ تخصصی ، لاستیک های درزگیر ، تعویض یراق آلات معیوب و چسب های مخصوص به طور کامل امکان پذیر می باشد. عایق بندی پنجره های دوجداره یک ساز و کار مشخص قابل ارائه از سوی تعمیرکار است که شامل بررسی ، تحلیل و انتخاب روش های مختلف برای رفع مشکل می باشد که این موارد از زمان نصب اغاز شده و با گذشت زمان و عوامل محیطی و انسانی سبب گشته تا عایق گیری درب و پنجره دچار ایراد شوند و نیاز به تعمیرات پیدا کنند.

اجرای عایق بندی درب و پنجره دوجداره upvc توسط انواع عایق

عایق بندی پنجره upvc نیاز به ابزار و وسایل تخصصی دارد و نمی توان سر خود و بدون امکانات ایرادات پیش آمده را حل کرد و نیاز است تا با افراد مجهز و مطمئن تماس بگیرید تا تمامی عیب های موجود در درب و پنجره دوجداره را رفع کند. استفاده از درزگیر قاب برای آب بندی پنجره های قدیمی؛ عامل ورود سرما و یا سر و صدا از پنجره های آهنی و قدیمی، وجود درز در آنها است. برای عایق و آب بندی این نوع پنجره ها، می توان از انواع نوارهای درزگیر استفاده کرد. برای استفاده از انواع نوارهای درزگیر بایستی دقت کرد که جنس نوار به گونه ای باشد که کاملا انعطاف پذیر باشد. نوارهای درزگیر با قیمت های مناسب در بازار عرضه می شوند و معمولا در یک طرف آن برچسب وجود دارد. استفاده از آن بسیار ساده است و در قسمت های داخلی قاب پنجره های قدیمی و یا درب های آهنی مورد استفاده قرار می گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

انواع درزگیر پنجره upvc انواع درزگیر پنجره upvc, بهترین چسب های درزبندی

درزگیر های اسفنجی پنجره یکی از انواع نوارها هستند که قابلیت انبساط دارند. به این معنا که زمانی که در درز یا شکاف پنجره قرار می گیرند به سرعت فضاهای خالی را پر می کند و مانع از نفوذ هوا به داخل می شود. درزگیرهای طنابی نیز نوع دیگری از درزگیرها هستند که می توانند به صورت موقتی برای آب بندی پنجره های قدیمی به کار برده شوند. این نوع درزگیرها به صورت رول بوده و می توان برای ابعاد و اندازه های مختلف از آن جدا کرد. علاوه بر این می توان از این نوع درزگیر ها در قسمت های متحرک در و پنجره نیز استفاده کرد. درزگیرهای فومی یکی از بهترین نوع عایق کاری برای در و پنجره های آهنی و قدیمی است. این نوع در و پنجره ها به گذشت زمان دچار آسیب می شوند و عایق کاری آن کار بسیار مهمی است. درزگیرهای فومی به دلیل فشردگی بافت و قابلیت پوشش دهی مناسبی که دارند می توانند برای درزگیری این نوع پنجره ها بسیار مناسب باشند.