سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت عایق رطوبتی بام سفید پایه آب در پشت بام ها

نظر

قیمت عایق رطوبتی بام سفید پایه آب در پشت بام ها : عایق رطوبتی بام سفید جایگزینی مناسب برای روش های سنتی ایزوگام و قیر و گونی کردن بام ها می باشد. ترکیب مصالح سیمانی و پلیمری در این ماده موجب می گردد تا علاوه بر ایجاد یک لایه نفوذ ناپذیر بر روی سطح بام، هزینه های ترمیم و نگهداری را در زمان به طور قابل ملاحظه ای کاهش می دهد. وجود نم در ساختمان سبب فساد و خوردگی اجزای باربر و غیر باربر می شود و به استحکام و زیبایی آنها لطمه می زند، کیفیت عایق کاری حرارتی را به مخاطره می افکند و به خاطر فراهم آوردن شرایط مساعد برای رشد قارچ، کپک و میکرو ارگانیسم ها، بهداشت ساختمان را با اشکال مواجه می سازد. از این رو برای دوام بیشتر و حفظ پایایی، ایمنی، زیبایی، راحتی و بهداشت ساختمان، عایق کاری رطوبتی، امری الزامی است. 

قیمت عایق رطوبتی بام سفید پایه آب در پشت بام ها

قیمت به ازای هر سطل 12 کیلویی و میزان مصرف عایق سفید بسته به میزان تخلخل سطوح زیـر کار و ناهمواری ها قابل محاسبه می باشد. اما به طور معمول در هر متر مربع 2 تا 2/5 کیلوگرم محصول عایق سفید مورد استفاده می باشد .عایق رطوبتی بام یا عایق سفید بام، از رزین های آکریلیک و فیلرهای مخصوص و مواد افزودنی ویژه ای فرموله و تولید شده اند که موجب افزایش خواص الاستیسیته آن تا 3 برابر تحت نیروی کشش می شوند. این محصول به راحتی توسط قلم مو یا فرچه یا پیستوله روی سطوح مختلف اجرا می شود و به لحاظ شباهت بسیار زیاد به رنگ ، در صورت خرابی مقطع به راحتی با اعمال محصول در همان مقطع توسط فرچه ،قابلیت تعمیر دارد . فرمولاسیون عایق سفید بام تا حدود زیادی مشابه رنگهای آکریلیک پایه آب می باشد و می توان به راحتی با افزودن پیگمنت یا مستر رنگ آب پایه ، عایق را به رنگ مورد نظر در آورد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیمت عایق سفید بام قیمت عایق سفید بام, عایق بندی انواع بام ساختمان

پرکننده های به کار رفته در فرمولاسیون این عایق در برابر حلال های شیمیایی مقاومت خیلی بالایی ندارند. از این عایق رطوبتی در برابر آب های موقت مانند برف و باران به راحتی می توان استفاده نمود. این عایق پایه آب بوده و تک جزئی می باشد، یکی از ارزان ترین و کاربردی ترین عایق های رطوبتی اند. به راحتی با انواع ابزارهای رنگ آمیزی از قبیل قلمو و غلطک قابل اعمال بر روی سطوح مختلف می باشد. همچنین در صورت تمیز کردن کامل و غبار زدایی سطوح ایزوگام و قیرگونی می توان برای مرمت سطوح ایزوگام و قیرگونی از عایق سفید استفاده نمود.