سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارایی پوشش عایق نانو اختلاط با بتن جهت عایق بندی سازه ها

نظر

کارایی پوشش عایق نانو اختلاط با بتن جهت عایق بندی سازه ها : عایق نانو که با بتن ترکیب می شود، یکی از انواع افزودنی ‌های بتنی مایع است که بر پایه پلیمرهای نانو می ‌باشد و در بین بتن متبلور می‌ شود. با متبلور شدن مواد نانو در داخل بتن و رشد کریستال‌ های آن در سه جهت در داخل بتن، تمامی منافذ و روزنه ‌های داخل بتن را می ‌پوشاند. با استفاده از عایق نانو ترکیبی با بتن در واقع خود بتن عامل آب بندی و مانع حرکت آب به حساب آمده و دیگر نیازی به استفاده از عایق اضافی نیست. با توجه به این که افزودنی نانو در خود بتن قرار می‌ گیرد، بعد از بتن ‌ریزی نیاز به رنگ برای پوشش نهایی بتن وجود دارد.

کارایی پوشش عایق نانو اختلاط با بتن جهت عایق بندی سازه ها

 ذرات نانو به علت اندازه بسیار کوچکی که دارند و همچنین خاصیت چسبندگی که بین این ذرات و سنگدانه های بتن و همچنین ذرات سیمانی وجود دارد، در حفرات موجود در بین ذرات سیمانی و سنگدانه نفوذ کرده و سطح تماس سنگدانه و ذرات سیمانی را افزایش می دهند. بنابراین در دراز مدت دوام بتن (نسبت به بتن های معمولی) افزایش پیدا می کند. همچنین کارایی بتن در عملیات بتن ریزی افزایش پیدا می کند. عایق نانو مکمل بتن باعث صرفه جویی در مصرف سیمان و سادگی عمل تراکم و اختلاط بتن می گردد این مواد ضمن حفظ انسجام بتن باعث افزایش مقاومت بتن و چسبندگی فوق العاده بتن می شود و باعث می شود بتن کاملا نفوذ ناپذیر در برابر آب های فاضلابی و صنعتی و زیر زمینی فشار های مثبت و منفی سازه شود و در برابر خورندگی ها و اشعه های UV خورشید محافظ بسیار قوی می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مزایای عایق اختلاط با بتن :

  • تبدیل شدن خود بتن به عامل آب بند.
  • مقاومت بالای عامل آب بند.
  • یکنواخت کردن ساختار بتن.
  • افزایش کارایی بتن.
  • افزایش دوام بتن.
  • جلوگیری از نفوذ یون کلزوسولفات.

عایق نانو اختلاط با بتن عایق نانو اختلاط با بتن, عایق کاری سازه های بتنی

یکی از مزیت های دیگر مواد نانویی در بتن سرعت بالای آن در خشک شدن و نفوذ سریع به درون مصالح ساختمانی بوده است به همین دلیل نسبت به عایق های دیگر زمان کمتری صرف خواهد شد. همچنین هزینه ی اولیه ای که برای این نوع عایق بندی ها به وسیله ی مواد نانویی می پردازید نسبت به عایق های دیگر کمی بیشتر می باشد ولی به دلیل ماندگاری و دوام بالایی که دارد نیاز به هیچ گونه ترمیمی ندارد، بنابراین می تواند از هزینه های جانبی برای شما عزیزان نیز جلوگیری نماید.