سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش های آب بندی و عایق بندی سازه های بتنی در کرج و حومه

نظر

روش های آب بندی و عایق بندی سازه های بتنی در کرج و حومه : عدم نفوذ نم و رطوبت به داخل ساختمان ها و سازه ها، یکی از عوامل مراقبتی می باشد که مهندسان ساخت باید به آن توجه ویژه ای نمایند. چرا که نم و رطوبت مشکلات عدیدی را برای ساختمان ها به وجود آورده و باعث کاهش مقاومت آن خواهد شد. کاهش مقاومت ساختمان ها، آن ها را در برابر عواملی چون زلزله تضعیف خواهند کرد و باعث می شوند که آن ها با کوچک ترین تلنگری تخریب شوند. گاهی از اوقات مقاومت سازه ها در برابر نم و رطوبت به قدری کاهش میابد که حتی بدون به وجود آمدن زلزله نیز تخریب خواهند شد. بنابراین، نفوذ پذیری بتن در برابر آب، رطوبت و نم را می توان به عنوان یک ویژگی منفی برآورد کرد.

روش های آب بندی و عایق بندی سازه های بتنی در کرج و حومه

روش های آب بندی و عایق بندی های مختلف بتن و مراحل آن به کارشناسانی با تجربه و متخصص نیازمند بوده که در رابطه با بتن اطلاعات کامل داشته باشند . اکثرا مهندسان و پیمان کاران برای آب بندی های سازه های خود از مواد های افزودنی و آب بند های دیگر برای آب بند کردن ساختمان ها استفاده می کنند و فکر می کنند برای آب بندی صد در صد سازه این نوع آب بند ها کافی است اما این اشتباه باعث شده که نتیجه ی رضایت بخشی را در آب بندی ساختمان مشاهده نکنید. کارشناسان مجرب و کارآزموده مجموعه گوهر ابنیه پایتخت با عایق کاری مخازن بتنی با نانو های درجه یک توانسته اند به صورت صد در صدی ساختمان شما را در برابر نم و رطوبت محافظت نماید و همچنین سبب افزایش طول عمر ، دوام و ماندگاری ساختمان شما عزیزان نیز می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری سازه بتنی عایق کاری سازه بتنی, پوشش های حفاظتی بتن

ایجاد یک عایق رطوبتی برای بتن ها یکی از مواردی می باشد که می توان به منظور ایجاد لایه حفاظتی مقاوم در برابر آب انجام داد. ایجاد چنین لایه ای مقاوم، بتن را در برابر عوامل بیرونی تخریب پذیر مقاوم کرده و باعث عدم نفوذ آب و رطوبت به داخل بتن ها خواهد شد. از آن جا که بتن ها خاصیت جذب رطوبت و نم را دارند، ممکن است در صورت مجاورت با آب های آلوده و کثیف، آن را به جان خود گرفته و زود تر در پروسه ی تخریب قرار بگیرند. بنابراین، در آب بندی و عایق بندی رطوبتی بتن ها باید نهایت توجه را به کار برد.