سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش و توزیع جدیدترین عایق رنگی نانو در سراسر کشور

نظر

پخش و توزیع جدیدترین عایق رنگی نانو در سراسر کشور : رنگ نانو، از جمله جدیدترین عایق هایی است که حاصل تکنولوژی نانو بوده و به عنوان بهترین عایق برای بدنه استخرها و پشت بام ها شناخته می شود. هنگامی که برای خرید عایق رطوبتی به مراکز فروش آن مراجعه می کنید مسلماً رنگ نانو نیز به شما پیشنهاد می شود، زیرا کاربرد آن بسیار راحت بوده و نیاز به تجهیزات ویژه و یا صرف زمان زیاد ندارد. در گذشته از قیر و گونی برای ایزوله سازی سقف، کف حمام، استخر و … استفاده می شد اما انجام این کار بسیار زمان بر و پر زحمت بود، علاوه بر آن استفاده از قیر داغ خطراتی در بر داشت. با گذشت زمان نوع دیگری از عایق با نام ایزوگام وارد بازار شد که مزایای بهتری در مقایسه با روش سنتی قیر و گونی داشت. هر چند این عایق در برابر تابش نور خورشید، گرما، برف و باران مقاوم بود و دچار ترک خوردگی نمی گردید اما اجرای آن کمی وقت گیر بود.

پخش و توزیع جدیدترین عایق رنگی نانو در سراسر کشور

در قرن حاضر به دلیل پیدایش فناوری نانو در عایق های رطوبتی بدون شک مهمترین دوره در صنعت به شمار می رود. قرن نانو، قرن سلامتی، صرفه جویی و آرامش نامیده می شود. جالب اینجاست که نانو نه یک ماده است نه یک جسم! نانو تنها یک مقیاس است. یک میلیاردم متر را نانو می گویند. این مقیاس به قدری کوچک است که دیده نمی شود اما بزرگ ترین تاثیر را بر زندگی بشر دارد. به طور خلاصه تکنولوژی نانو به معنی مهندسی مواد در ابعاد اتمی مولکولی و ساخت موادی با خواص کاملا متفاوت در ابعاد نانو است. خوشبختانه در حال حاضر با ورود رنگ های نانو به بازار دیگر هیچ دغدغه ای برای مصرف کنندگان وجود نخواهد داشت، زیرا این پوشش ها سطح مورد نظر را در برابر عوامل گوناگون مصون می دارند و به دلیل مقاومت بسیار بالا عمر آن ها طولانی می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رنگ نانو عایق رنگ نانو عایق, انواع عایق های رطوبتی

پس از آشنایی با نانو تکنولوژی می خواهیم با رنگ نانو آشنا شویم. همانگونه که از نام رنگ نانو پیداست، این رنگ محصولی است که با تکنولوژی نانو ساخته شده است. رنگ نانو دارای رزین آکریلیک می باشد و در آن از نانو کامپوزیت که عایق ترین ماده در دنیاست، استفاده شده است. جزء اصلی در رنگ نانو، عایق نانو کامپوزیت می باشد. این ماده طوری طراحی شده است که قابلیت عایق کاری حرارتی و خاصیت ضد نم و رطوبت یا آبگریزی را دارد. این نانو کامپوزیت ها تونل هایی در ابعاد نانو و دیواره نانومتری دارند که هوا را به دام می اندازند و فیلم رنگ را قادر می سازند از انتقال حرارت جلوگیری کند.