سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی انواع کاور عایق بندی دور لوله های بتنی در کرج

نظر

نمایندگی انواع کاور عایق بندی دور لوله های بتنی در کرج : موم پرایمر آب بندی یک نوع پوشش پلیمری معدنی است که روی سطوح بتنی و سیمانی کاربرد دارد و پس از اجرا سطح مورد نظر را مومیایی نموده و در مقابل رطوبت، خوردگی و بطور کلی عوامل نفوذ کننده محافظت می کند. موم پرایمر PB285 با نفوذ و مومیایی کردن بتن برای همیشه از نفوذا?ب، خوردگی و پوسیدگی جلوگیری می کند و با قدرت نفوذکنندگی فوق العاده، تمام خلل و فرج بتن و سیمان را پر کرده و سطح را واترپروف می کند. ابتدا و انتهای هر شاخه لوله که با روش های شرح داده شده پوشش دار شده است، به منظور اتصال و جوش لوله ها به یکدیگر عاری از هرگونه پوششی می باشد و لازم است پش از جوش دادن لوله ها محل جوش و اطراف ان که عاری از پوشش های حفاظتی هستند مورد حفاظت قرار گیرند.

نمایندگی انواع کاور عایق بندی دور لوله های بتنی در کرج

روش های مختلفی برای پوشاندن محل جوش لوله ها وجود دارد، پوشش این محل ها بسیار حائز اهمیت است چرا که محل جوش می تواند ضعیف ترین نقطه یک لوله باشد. جوش لوله ها و پوشش آنها در محل نصب خط لوله انجام می شود و روش انتخابی باید با شرایط محیطی نصب سازگار باشد. محافظت از مقاطع بتنی که در مجاورت خاک قرار دارند، امری ضروری و اجتناب ناپذیر است . خاک حاوی یون های مخرب شیمیایی و سولفاتها است که در صورت عدم محافظت مناسب از سطوح بتنی ، احتمال نفود عوامل مخرب به داخل سازه و آسیب دیدن به مقطع بتنی وجود دارد . بهترین زمان برای محافظت از بتن در برابر عوامل مخرب شیمیایی، همان ساعات اولیه اجرای بتن می باشد ، زیرا بتن در حالت خمیری تمایل فراوانی به از دست دادن آب دارد و همچنین ممکن است در تماس با مقاطعی باشد که جاذب آب باشند و آب اختلاط بتن ، قبل از شرکت در فرآیند هیدراسیون، کاهش یابد که این امر موجب بروز ترک های سطحی و یا در پاره ای مواقع ایجاد ترک های عمقی خواهد شد . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پرایمر دور لوله های بتنی پرایمر دور لوله های بتنی, عایق پرایمر دور لوله های بتنی

این امر به دلیل جمع شدگی و ایجاد انقباض و افت حجمی ملات اتفاق می افتد . این ترک ها بهترین راه برای نفوذ یون ها و عوامل شیمیایی مخرب و سولفات ها به داخل بتن هستند که در نتیجه، خوردگی میلگرد را در شبکه میلگردی را به دنبال خواهد داشت و به مرور زمان، آسیبهای جدی به سازه وارد خواهد شد. برای رفع این مشکل و محافظت از بتن تازه در برابر نفوذ عوامل مخرب محیطی و همچنین عایق نمودن سطح بتن جهت از دست دادن آب کمتر، از محصول پرایمر امولسیونی که بر پایه قیر و رزین های اصلاح شده فرموله شده ، استفاده می شود.