سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نصب و اجرای عایق رطوبتی استخر با خمیر مایع آب بند کننده

نظر

نصب و اجرای عایق رطوبتی استخر با خمیر مایع آب بند کننده : این نوع عایق رطوبتی استخر که در دو رنگ مشکی و سفید تولید می شود به صورت مایع روی سطوح سیمانی و بتنی اجرا شده و پس از خشک شدن تبدیل به فیلم بسیار مقاوم با تحمل ویژه حرارتی و برودتی بالا و تحمل فشارات هیدرولیکی بسیار بالا می باشد.این فیلم لاستیکی با قابلیت ارتجاع بسیار بالا خاصیت الاستیکی بسیار بالا می تواند با قدرت بیش از 8 مگا  پاسکال به سطوح زیرآیند چسبیده و سیستم هیدرولیکی را از بابت آب بندی رطوبتی محافظت می نماید. آب بندی استخر با عایق رطوبتی استخر لاستیک مایع بسیار مقرون به صرفه بوده و توسط افراد آماتور و غیر حرفه ای قابل اجرا می باشد. ضخامت بالای این عایق رطوبتی استخر فشارت هیدرولیکی را به راحتی تحمل نموده و در صورت تنش سازه و — سازه می تواند همراه زیر آیند کشیده شده و بدون ترک خوردن کماکان نسبت به آب بندی استخر مبادرت ورزد. 

نصب و اجرای عایق رطوبتی استخر با خمیر مایع آب بند کننده

آب بندی بتن توسط عایق رطوبتی استخر لاستیک مایع صرفه جویی در زمان و هزینه  آب بندی استخر را در پی داشته و در سریع ترین زمان ممکن قابل استفاده می باشد. این عایق بصورت خمیری در بازار موجود است مواد آن متشکل از الیاف مخصوص و رزین آب بندی و پلیمرهای مخصوص و مواد دیگر که بصورت نرمه کشی با ماله آهنی بر روی نرمه سیمان و یا آستر سیمان صاف قابل استفاده است از بهترین مزایای این چسب حالت کشسانی آن است که پس از استفاده بر روی بدنه استخر و خشک شدن یک لایه مقاوم با تحمل ویژه حرارتی و برودتی بالایی را به وجود میآورد و تحمل بالایی در مقابل فشار هیدرولیکی دارد و به دلیل خاصیت لاستیکی بالا قابلیت ارتجاعی و الاستیکی بسیار بالا به صورت یک لایه کشسانی آب بند عمل کرده که در مواقع زلزله و ایجاد ترک در لایه استخر خاصیت آب بندی خود را حفظ کرده و به صورت زیر آیند کشیده شده و جلوی ایجاد ترک استخر در لایه آب بند می شود روش استفاده برای افراد مبتدی نیز به راحتی قابل اجرا می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی استخر عایق رطوبتی استخر, خمیر مایع آب بندی استخر

یکی از روش‌های ایزولاسیون استخر استفاده از خمیر آب ‌بندی است. در استخرهایی که فشار هیدروستاتیک زیاد است امکان ایجاد درز و ترک و تخریب عایق استخر وجود دارد. استفاده از خمیر آب‌بندی در پوشاندن این درز و ترک‌ها و عایق نمودن استخر موثر است. این خمیر از پودر پلیمری و رزین پلیمری بدست آمده و به رنگ خاکستری می‌باشد. پس از اجرای خمیر آب‌بندی  می‌توان آن را با رنگ استخر پوشش داد. این خمیر در حالت مرطوب استخر نیز قابل اجرا بوده و از این لحاظ یکی از بهترین مواد ایزولاسیون استخرها به شمار می‌رود.