سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش آب بندی استخر با چسب SA12 و عایق کاری سطوح بتنی

نظر

روش آب بندی استخر با چسب SA12 و عایق کاری سطوح بتنی : در فرآیند ساخت استخر ( ساخت جکوزی ) یا هر نوع سازه ای مانند مخازن ذخیره آب  که قرار است حجم بالایی از آب را در درون خود نگه دارند ، یکی از مراحل مهم و بسیار حساس ، آب بندی است. مرحله آب بندی استخر نیازمند تجربه و تخصص ویژه ایست. روش های سنتی آب بندی امروزه جای خودشون رو به روشهای مدرن آب بندی هم در روش کار و هم در مصالح مورد استفاده جهت آب بندی داده اند. هنگام ساخت استخر یا هر نوع مخزن آبی ، از ویژگیهای مهم آب بندی با کیفیت می توان به عمر بالای آن و همچنین ضریب اطمینان بالا در محافظت از سازه در برابر نفوذ آب اشاره کرد. از مصالح اصلی مورد استفاده در آب بندی استخر در روش های جدید میتوان به چسب و سیمان اشاره کرد. همچنین در موارد بسیار حساس میتوان از عایق فایبرگلاس جهت آب بندی استخر استفاده نمود.

روش آب بندی استخر با چسب SA12 و عایق کاری سطوح بتنی

این نوع چسب یکی از معروف ترین مدل چسب بتن برای ساختن ملات آب بندی استخر است و به خوبی با سطوح سیمانی و بتنی پیوند برقرار می کند. همچنین از چسب SA12 می توان برای عایق کاری مجدد استخرهایی که نشتی دارند استفاده کرد و به خوبی به سطوح بتنی قدیمی می چسبد. این ماده به صورت مایع و به رنگ سفید بوده و معمولا در ملات های آب بند کاشی کاری و نماسازی استخر برای آب بندی استفاده می شود و مقاومت بسیار خوبی در برابر آب خواهد داشت. چسب آب بندی sa12 مایعی شیری رنگ است که بر پایه پلیمرهای اصلاح شده مناسب جهت ساخت ملات های چسبنده بر روی بتن بعنوان ماده آببند و واسطه چسبنده قوی برای تعمیرات سطوح بتنی و ملات سیمانی تولید شده است چسب آببندی اس آ 12 دارای خاصیت آب بندی 100% می باشد. از مزایای چسب بتن sa12 قابلیت ترکیب در انواع بتن و دوغاب سیمان می باشد . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی استخر با چسب sa12 آب بندی استخر با چسب sa12, فروش انواع چسب اب بندی

چسب sa12 پس از استفاده پیوند قوی ای با سازه ایجاد میکند و دارای نفوذ بسیار خوبی در انواع سطح بخصوص سطح بتن و آجر می باشد. چسب sa12 در دمای 60- الی 98+ درجه سانتیگراد تحمل گرمایی دارد همچنین سازگار با محیط زیست بوده و در مقابل مواد شوینده مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. میزان مصرف این محصول بستگی به نحو اجرا دارد ، به طور نرمال حدود هر لیتر برای 3 متر مربع در حالت رنگ کاری نیاز می باشد . در حالت ترکیب با سیمان رویه کاری یا آستر برای هر متر مربع حدود یک لیتر نیاز میباشد و برای آب بند کردن چسب های کاشی پودری برای هر 5 کیلو به اندازه 1 لیتر نیاز می باشد. بهترین حالت نتیجه گیری چسب بتن آب بندی استفاده از این چسب به عنوان جایگزین آب برای ساخت ملات نرمه سیمانکاری می باشد.