سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش مواد پلیمری واترپروف محلول نمای ساختمان در مهرشهر

نظر

فروش مواد پلیمری واترپروف محلول نمای ساختمان در مهرشهر : واترپروف نوعی ماده آب بند کننده می باشد که تمام مقطع بتن را به جسمی آبگریز تبدیل می نماید. واتر پروف بتن با دو حالت فیزیکی مایع و پودری عرضه می گردد. نوع مایع آن افزودنی مناسبی برای آب بندی و نفوذ ناپذیر ساختن انواع ملات های بنایی و دوغاب کاری می باشد. نوع پودری واترپروف با سایز ذرات میکرونیزه، فیلر ضد آب موثری برای پر نمودن فضاهای خالی ناشی از کسری فیلر سنگدانه ها می باشد. با بکارگیری این فیلر مناسب علاوه بر اصلاح دانه بندی مصالح، خواص رئولوژی مخلوط بتن تازه نیز بهبود پیدا می نماید.

فروش مواد پلیمری واترپروف محلول نمای ساختمان در مهرشهر 

این مواد بر پایه مواد سیلیکونی به صورت مایع محلول در آب یا به صورت حلالی با خواص جذب به مصالح ساختمانی بصورت عمقی بدون تشکیل فیلم و تغییر رنگ جهت آب بندی سطوح : سیمانی ، سفالی و گچی می باشد .چسب پلیمری و پودرهای پلیمری کارایی خود را ثابت کرده اند. پودرهای پراکنده شامل پلیمرهای بدون پلاستیک و گرمازا هستند که از وینیل استات و اتیلن ساخته می شوند و می توان با افزودن آب از آن ها استفاده کرد. اجزای این ماده انعطاف پذیری بالایی دارند و به راحتی با یکدیگر پیوند می خورند. این ویژگی چسبندگی ملات را به میزان چشمگیری بهبود می بخشد و یک عایق رطوبتی مقاوم را تشکیل می دهد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

موارد مصرف مواد پلیمری واترپروف کننده :

  1. پوشش انواع سطوح نما از قبیل سیمانی، سفال و آجر نما، بتن اسفنجی و سیمان شسته
  2. آب بندی درز انواع کاشی و سنگ در سرویس ها و استخرها
  3. حفاظت از آثار فرهنگی در مقابل عوامل جوی
  4. نفوذ ناپذیر ساختن پانل های گچی و سطوح بتنی
  5. به عنوان جایگزین مناسب و اقتصادی برای پوشش های آببندی و ایزولاسیون در دیوارهای جانبی و حائل.

مواد پلیمری واترپروف نما مواد پلیمری واترپروف نما, عایق بندی انواع نما

پوشش نمای ساختمان اگر چه نمایانگر زیبایی و رخساره سازه محسوب میشود لیکن تعیین نوع و میزان کیفیت مطلوب آن میتواند در پایداری و عمر سازه تاثیرگذار و از تخریب های دراز مدت بر اثر نزولات جوی ، انرژی خورشید و دیگر عوامل مخرب جلوگیری نماید. وزن سبک ، تنوع رنگ، سازگاری با محیط جغرافیایی منطقه ، پایداری در مقابل کج باران های توام با باد و یکپارچگی آن از جمله ویژگی موثر محسوب می شود. این محصول در محل کاملاً خشک و سرپوشیده ، به دور از نور مستقیم خورشید و در دمای بالای  5 درجه سانتیگراد نگهداری نمایید.