سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه چسب های کاشی پودری عایق کاری در سراسر کشور

نظر

عرضه چسب های کاشی پودری عایق کاری در سراسر کشور : چسب کاشی یک نوع سیمان پرتلند غیر‌آلی پلیمری است که با ذرات دانه‌ای و مواد شیمیایی اصلاح شده است. چسب های کاشی قادر به اتصال سطوح دو ماده و مصالح به یکدیگر می باشند. پیش از آنکه از چسب سرامیک استفاده شود از ترکیب ماسه و سیمان برای اتصال کاشی به دیوار و یا کف استفاده می شد. چسب کاشی یک محصول آماده به مصرف است که بر پایه ی سیمان، غلظت دهنده ها و مواد صنعتی برای اتصال اجسامی مانند کاشی و سرامیک می باشد. از دیگر انواع رایج چسب ساختمانی، چسب کاشی و سرامیک است. این چسب ترکیبی از سیمان و افزودنی‌های شیمیایی است که در اتصال کاشی و سرامیک به دیوار یا کف به عنوان جایگزینی برای ملات ماسه و سیمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عرضه چسب های کاشی پودری عایق کاری در سراسر کشور

چسب کاشی و سرامیک علاوه بر دارا بودن خاصیت چسبندگی بالا، در برابر نفوذ آب مقاوم است. برای همین منظور از این نوع چسب در کاشی‌کاری سرویس بهداشتی استفاده می‌شود. چسب کاشی و سرامیک دارای دو نوع پودری و خمیری است. برای اجرای چسب کاشی و سرامیک از ماله دندانه دار استفاده می‌شود. سطح کار را به چسب کاشی و سرامیک آغشته کرده و با ماله دندانه‌دار مسطح می‌کنیم. کاشی یا سرامیک را بر روی آن قرار داده و حداقل تا 24 ساعت برای تکمیل گیرش چسب زمان داده و سپس عمل بندکشی را انجام می‌دهیم. در مواردی که عمل نصب در هوای مرطوب صورت می‌پذیرد، بهتر است پشت کاشی و سرامیک را هم به چسب مذکور آغشته کنیم. این امر در تسهیل چسبیدن کاشی و سرامیک کمک می‌کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.آب بندی درز کاشی چسب های پودر کاشی سرامیک, انواع چسب های پودری

چسب کاشی پودری مخلوطی از مواد سیمانی به همراه افزودنی های پلیمری و تقویت کننده چسبندگی و پرکننده های معدنی می باشد و تنها با افزودن آب آماده مصرف می گردد. برای نصب انواع مصالح جاذب و غیر جاذب روی کف و دیوار در داخل و خارج ساختمان نظیر کاشی و سرامیک شیشه ای و … استفاده می شود. این محصولات بر اساس و پایه مواد معدنی و شیمیایی تولید می‌گردند و با استفاده از آنها می‌توان کاشی، سرامیک و سنگ را بر روی سطوح صاف، آجری، کاشی، موزائیک، سیمانی و سنگی نصب نمود. به‌دلیل نوع ترکیبات و فرآوری‌های صورت گرفته در زمان تولید پیشنهاد می‌گردد از به‌کار بردن چسب‌های پودری بر روی سطوح گچی خودداری شود. جهت استحکام بهتر و افزایش خواص شیمیایی و مکانیکی چسب از موادی به نام پرایمر یا همان چسب بتن استفاده می‌گردد.