سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جدیدترین و بهترین عایق رطوبتی پلیمری تک لای? پیش ساخته

نظر

جدیدترین و بهترین عایق رطوبتی پلیمری تک لای? پیش ساخته : پلیمرهایی که به عنوان افزودنی به قیرهای اصلاح شده با پلیمر اضافه می شود می توانند خواصی مانند چسبندگی، نقطه نرمی، شکنندگی قیر در دمای پایین و … را بهبود بخشند. برخی از پلیمرهایی که به عنوان اصلاح کننده به قیر اضافه می شود عبارت اند از: پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پلی استایرن و پلی وینیل کلراید که از نوع پلیمرهای ترموپلاستیک می باشند. افزودن پلی اتیلن به قیر باعث افزایش نقطه نرمی و کاهش نفوذ پذیری قیر خواهد شد. پلی پروپیلن نیز همین خواص را به قیر خواهد داد با این تفاوت که چون پلی پروپیلن دارای نقطه ذوب بالاتر نسبت به پلی اتیلن است، با استفاده از مقادیر کمتری پلی پروپیلن می توان خواص مورد نظر را بدست آورد.

جدیدترین و بهترین عایق رطوبتی پلیمری تک لای? پیش ساخته

عایق های رطوبتی پیش ساخته محصولی بر پایه قیر و مواد نفتی است. تنوع به کار گیری محصولات تولیدی این واحد صنعتی ، عایق بندی درزها ، شکاف ها و ایزوله کردن مکان ها از رطوبت و نفوذ آب می باشد . هر چند نوع کاربرد محصولات تولیدی می تواند عامل به کار گیری آن باشد، ولیکن بعضاً در قالب جلوگیری از نفوذ نوعاً مایعات خاصی که اثر شیمیایی بر قیر و مواد بکار گرفته شده در تولید محصول ندارند نیز مورد استفاده قرار می گیرد. ایزوله کردن فضاهای ذخیره مایعات ، ایزوله کردن تجهیزات از اثرات شیمیایی مواد و... میتواند از این نوع کابرد ها باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی پلیمری تک لایه عایق رطوبتی پلیمری تک لایه, عایق بندی رطوبتی سازه ها

عایق های رطوبتی در انواع مکان های رطوبتی و نم دار استفاده می شوند و طول عمری بالا و سالم و کاربردی آسان دارند ، نصب عایق های رطوبتی قیر مانند برای نصاب ها کار سختی است مخصوصا در فواصل گرم اما در مدت زمان کوتاهی انجام می شود .عایق های رطوبتی در انواع عایق بندی ها و انواع آب بندی ها استفاده می شود در سطوحی مثل : استخر، جکوزی، حوضچه ، آب نما ها ، سرویس بهداشتی ، حمام ، پشت بام ، ساز کار های کنار آب که باید حتما عایق بندی شوند. عایق رطوبتی پوششی می باشد که به منظور حفاظت از اب و رطوبت ساخته می شود. استفاده از عایق ها رطوبتی در جاهای رطوبت دار و در جاهایی که اب می باشد استفاده می شود. عایق رطوبتی قیر مانند نیز امروزه به جای ایزوگام استفاده می گردد. سه نوع عایق بندی نام برده شده است : عایق رطوبتی برپایه ی پلیمر _ عایق رطوبتی بر پایه قیر _ عایق رطوبتی برپایه الومینیوم که گروه تامین کننده این عایق ها در ایران می باشد.