سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه سیمان ضد حریق عایق حرارتی پوشش مقاوم سازی سازه

نظر

عرضه سیمان ضد حریق عایق حرارتی پوشش مقاوم سازی سازه : پوشش های ضد حریق در حفاظت اسکلت سازه به منظور افزایش مقاومت ستون های باربر در برابر تنش های حرارت ناشی از حریق استفاده می شوند که علاوه بر پایدار نگاه داشتن سازه، فرصت بیشتری را برای عملیات گریزو نجات فراهم می سازد، و نیز بر روی دیوارها جهت فضابندی  مجتمع در  برابر گسترش حریق کاربرد دارد.سطح مقاومت مواد برای تامین چنین محافظتی توسط کوره هــای ویژه و مطابق استاندارد اندازه گیری شده و نتایج بر اساس ضخامت خشک مورد نیاز ارائه می شود. پوشش ضد حریق و مدت زمان حفاظت از سازه در برابر حریق به نوع سازه (سازه بتنی یا فولادی)، شکل و فرم سازه، نوع‌کاربری سازه، میزان مواد قابل اشتغال در ساختمان، نوع حریق احتمالی، فاصله ساختمان از ایستگاه آتش‌ نشانی، افراد در حال کار و ساکن در محل و نیز زمان وقوع حریق بستگی دارد.

عرضه سیمان ضد حریق عایق حرارتی پوشش مقاوم سازی سازه

اجرای پوشش های ضد حریق معدنی و سیمانی جهت مقاوم سازی ساختمان در برابر حریق حالتی را ایجاد می کند که از سطوح زیرساختی و فلزی ساختمان و یا سازه های مختلف حفاظت می نماید و یا به طور کلی از بسیاری از سطوح و تجهیزات در برابر حریق محافظت می نماید که معمولاً دارای تأخیر حرارتی تا 2 ساعت می باشند ، یعنی تا دو ساعت از بالا رفتن دمای فلز به دمای بحرانی جلوگیری می نمایند. پوشش ضد حریق پایه سیمانی ملاتی است خاص که به روش شاتکریت روی اجزای سازه ای پاشیده می شود تا باعث ارتقای اینرسی حرارتی عضو شود. پوشش ضد حریق عمدتا متشکل است از ورمیکولیت، سیمان، الیاف شیشه و افزودنی های خاص شیمیایی. اینکه به این ترکیب اصطلاحا پایه سیمانی اطلاق می شود، دقیقا به خاطر نقش آفرینی سیمان به عنوان چسباننده است. بعضا از گچ نیز به عنوان چسباننده استفاده می شود که از این منظر پوشش پایه گچی نیز قابل طرح است. جهت اطلاع از فروش و اجرای محصولات با شماره 09121754110 تماس بگیرید.

سیمان ضد حریق حرارتی سیمان ضد حریق حرارتی, اجرای عایق کاری حرارتی سازه ها

پوشش ضد حریق سیمانی مقاوم به آتش می‌توانند برای محیط‌های داخلی و خارجی بر روی سطوح فولادی و بتن مورد استفاده قرار گیرند تا از رسیدن حرارت به سطح ماده توسط آتش جلوگیری کنند. گرمای آتش اگر به سازه فولادی یا بتن برسد, مقاومت سازه را کاهش داده و در نتیجه آن را می‌شکند. ساختمان‌هایی که در اثر آتش‌سوزی از هم می‌پاشند, اگر از مواد آتش‌نشانی استفاده می‌کردند, احتمالاً ً برای آن‌ها اتفاق نمی‌افتاد. تأمین آب در محیط‌های با محدودیت مانند بیمارستان‌ها می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد. بعد از کاربرد, پوشش کپسول آتش‌نشانی منبسط و ضخیم می‌شود به طوری که آتش کم‌ترین تأثیر را روی سطح زیر آن دارد. هم چنین به خاطر پایه آبی کپسول آتش‌ نشانی, گاز خطرناک را در طول آتش منتشر نمی‌کند و موجب خفگی نمی‌شود.