سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید مصالح حرارتی محافظت کننده سطوح سازه ها در مقابل آتش

نظر

خرید مصالح حرارتی محافظت کننده سطوح سازه ها در مقابل آتش : مصالح و محصولات مختلفی برای محافظت از قاب های فولادی استفاده می شود . محفظه بتنی، مصالح بنایی و پلاستر (اندود) برای یک قرن به عنوان پوشش ضد حریق اسکلت فلزی در برابر آتش  استفاده می شدند . امروزه به صورت معمول از بورد گچی، پوشش های ضدحریق پاششی (Spray) و مصالح محافظت کننده (SFRM) ، پوشش‌های منبسط شونده، مصالح معدنی فیبر دار به عنوان پوشش ضد حریق سازه اسکلت فولادی استفاده می‌شود. بر خلاف روش های فعال محافظت در برابر حریق که از تجهیزات خاصی جهت اعلام و اطفاء حریق استفاده می شود که این تجهیزات همچنین نیازمند توجه و کنترل و بازرسی مداوم هستند اما اجرای پوشش ضد حریق تنها یک مرتبه اجرا می‌گردد.

خرید مصالح حرارتی محافظت کننده سطوح سازه ها در مقابل آتش

طراحی پوشش های ضد حریق با استفاده از آئین‌ نامه‌های بین‌ المللی مانند IBC ،UBC،NFPA صورت گرفته و بهترین زمان جهت اجرای سیستم‌ های مذکور به هنگام اتمام نصب اسکلت فلزی می‌باشد و همچنین این سیستم ها از نظر اجرا به دو روش دسته ‌بندی می‌گردند که شامل روش پاشش مصالح پوشش های ضد حریق (Spray-applied Fire Resistive Material) (SFRM) و روش اجرای پوشش‌ ضد حریق خشک می‌ باشد که این پوشش‌ ضد حریق خشک شامل پنل ها، بردها و غیره می‌باشد. روش های پاششی پوشش ضد حریق نیز شامل مصالح پایه سیمانی، پایه گچی به همراه ورمیکولایت و سایر مواد و رنگ ها و پوشش‌ های منبسط شونده می‌ باشند. پوشش های ضد حریق معدنی بر پایه گچ که این پوشش ها بر پایه گچ نسوز و سایر مواد معدنی مقاوم در برابر حریق می باشند و نحوه اجرای آن به شیوه ماله کشی یا اسپری می باشد.

انواع پوشش و مواد عایق کاری انواع پوشش و مواد عایق کاری, بهترین عایق های حرارتی

مزایای ملات نسبت به عایق های پانلی پشم شیشه یا پشم سنگ عبارتند از :

1- نداشتن پل حرارتی به دلیل یکپارچگی ملات در کل سطح و نداشتن درز و شکاف.
2- دوام همیشگی و نداشتن تخریب و ریزش در اثر مرور زمان.

پوشش‌ های ضد حریق با مواد معدنی بر پایه گچ مخصوص مصارف داخلی ساختمان ها بوده و از آن برای پوشش اجزای خارجی که مستقیما در معرض هوازدگی یا رطوبت دائم باشند نباید استفاده کرد. همچنین پوشش ضد حریق معدنی برپایه گچ قابلیت استفاده به صورت پانل های پیش ساخته در اندازه های مختلف دارا می باشند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس بگیرید.