سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش و توزیع پوشش ها و لاینینگ های حفاظتی مخازن در کرج

نظر

پخش و توزیع پوشش ها و لاینینگ های حفاظتی مخازن در کرج : سازه های بتنی که تحت تاثیر بارهای شیمیایی قرار گرفته اند؛ حفاظت آنها بسیار مشکل و پر هزینه تر از زمانی است که در مراحل طراحی اولیه پوشش مناسب در نظر گرفته شود. سازه های بتنی جدید نیز که هنوز در معرض مواد شیمیایی خورنده قرار نگرفته اند می بایست دارای شرایطی باشند که بتوان بر روی آنها پوشش های ضد خوردگی را اجرا نمود. پوشش ها و لاینینگ های ضد خوردگی می بایست به صورت محکم و مطمئن به سطوح بتونی زیر کار بچسبند که در این خصوص سازه بتونی باید طوری ساخته و اجرا گردد که دارای ماکزیمم قدرت نگهداری پوشش و نیز از مقاومت کششی خوبی برخوردار باشد.

پخش و توزیع پوشش ها و لاینینگ های حفاظتی مخازن در کرج

به طور کلی پوشش ها و لاینینگ های حفاظتی پشتیبان و نگهدارنده خود نمی‌ باشند (به جز لاینینگ داخل پیت ها و مخازن که در آنجا پوشش از یک خود پایداری و ایستایی مناسب برخوردار می باشد) و معمولاً در مقابل تنش های خمشی ضعیف عمل می کنند. بنابراین سازه بتنی مسلح باید بتواند تا حد امکان از تغیر شکل های ناشی از بارهای خمشی و ارتعاشی جلوگیری کند همچنین می بایست از ایجاد ترک در بتون که ناشی از نشست و یا انقباض بتون می باشد و نیز بارهای تنشی جلوگیری گردد. با توجه به اینکه پوشش ها و مواد حفاظتی دارای مشخصات فیزیکی بسیار متفاوت با بتون می باشند لذا بارهای از آن می بایست در نظر گرفته شده و محاسبه گردد. به خصوص زمانی که سازه بتنی تحت تاثیر دماهای بالا قرار می گیرد.  پوشش ضد اسید به دلیل مشکلات و معضلات حاصل از خوردگی اسید و قلیا در صنایع مختلف بسیار گسترده شده اند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نماید..

پوشش مخازن ضد اسید پوشش مخازن ضد اسید, انواع پوشش مخازن فلزی

استفاده از پوشش های مقاوم در برابر اسید تنها راهکار جهت ازدیاد طول عمر کاربری سطوح مختلف می باشد. پوشش های مقاوم در برابر اسید برای استفاده در پوشش مخازن شامل پوشش های ترموست و ترموپلاستیک می باشند. پوشش های ترموست شامل پوشش های لاستیک ( رابر لاینینگ) ، پوشش های گلاس لاین، پوشش های اپوکسی، پوشش های وینیل استر تقویت شده با الیاف شیشه (GRP ) ، پوشش های ترکیبی با فلوروپلیمر می باشند. پوشش ضد اسید ترموپلاستیک نیز امروزه جایگاه گسترده ای را به خود اختصاص داده اند. به صورت کلی ترموپلاستیک های پلی اتیلن، پلی پروپیلن، فلئورو پلیمرها و دارای مقاومت شیمیایی بسیار بالایی می باشند و از بهترین انواع پوشش ضد اسید می باشد.