سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه پوشش مخازن بتنی ذخیره اسید در سراسر کشور

نظر

عرضه پوشش مخازن بتنی ذخیره اسید در سراسر کشور : این پوشش مخازن بتنی بهترین گزینه جهت ساخت حوضچه های اسید می باشند. حوضچه های اسید قابلیت طراحی و تولید در مجموعه را دارا می باشند.  این لاینر ها می توانند به صورت دو لایه جهت ایمنی بالاتر مخازن سیالات فوق خورنده و اطمینان از عدم آلودگی های مخرب زیست محیطی به کار گرفته شوند. قابلیت های بی شمار این عایق ها آنها را به یکی از کارمدترین انواع لاینر تبدیل کرده است. مخزن اسید معمولاً به مخازن نگهداری اسید اطلاق می گردد. این مخازن عمدتاً از جنس فلز ساخته می شوند و بعید است مخازن نگهداری اسید از بتن ساخته شود. همچنین یکی از عمده ترین مخازن نگهداری اسید مخازن پلی اتیلنی می باشد. مخازن پلی اتیلن دارای مزایا و معایبی است.

عرضه پوشش مخازن بتنی ذخیره اسید در سراسر کشور

پوشش ضد اسید به دلیل مشکلات و معضلات حاصل از خوردگی اسید و قلیا در صنایع مختلف بسیار گسترده شده اند. استفاده از پوشش های مقاوم در برابر اسید تنها راهکار جهت ازدیاد طول عمر کاربری سطوح مختلف می باشد. پوشش ضد اسید شامل پوشش های ترموست و ترموپلاستیک می باشند. پوشش های ترموست شامل پوشش های لاستیک ( رابر لاینینگ) ، پوشش های گلاس لاین، پوشش های اپوکسی، پوشش های وینیل استر تقویت شده با الیاف شیشه (GRP ) ، پوشش های ترکیبی با فلوروپلیمر می باشند. پوشش ضد اسید ترموپلاستیک نیز امروزه جایگاه گسترده ای را به خود اختصاص داده اند. به صورت کلی ترموپلاستیک های پلی اتیلن، پلی پروپیلن، فلئورو پلیمرها و دارای مقاومت شیمیایی بسیار بالایی می باشند. از مزایای مخازن پلی اتیلنی اسید قیمت آن است و همچنین سبکی آن. ولی مخازن اسید پلی اتیلنی تحمل آنچنان نداشته و مقاومت آن در برابر نور آفتاب کم است بعلاوه اینکه مخازن اسید از جنس پلی اتیلن با توجه به وزن مخصوص بالای اسید نمی توانند در ظرفیتهای بالا ساخته شوند. عمدتاً جهت نگهداری و حمل اسید از مخازن اسید فلزی استفاده می گردد و به جهت جلوگیری از خوردگی آن داخل مخزن پوشش داده می شود.

پوشش مخازن ضد اسید پوشش مخازن ضد اسید, عایق کاری انواع مخزن

همچنین مخازن خنثی سازی از جنس بتن هم داریم که در آن اسید توسط قلیا و یا بالعکس خنثی سازی می شود. بسته به نوع اسید، دمای محیط و دمای کاربری، غلظت اسید، مدت ماندگاری اسید می توان از پوشش های متعددی استفاده نمود. در این نوشته سعی شده است به پوشش های مناسب مخازن اسید پرداخته شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.