سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراحل نصب و اجرای ایزوگام پشت بام و عایق کاری سطوح سازه

نظر

مراحل نصب و اجرای ایزوگام پشت بام و عایق کاری سطوح سازه : اجرای ایزوگام و یا عایق رطوبتی پشت بام سبب جلوگیری از بسیار عوامل مخرب تاثیرگذار بر روی ساختمان می شود. ایزوگام های در انواع مختلف با قیمت های متفاوت توسط نمایندگی ها در سطح تهران و سراسر ایران عرضه می شوند و شما نیز می توانید با توجه به نوع مصرف و بودجه خود بهترین ایزوگام را انتخاب نمایید. در هر صورت بعد از اجرا و با گذشت سال های طولانی بعد از نصب می توانید ترمیم ایزوگام پشت بام را نیز انجام دهید. توجه داشته باشید ایجاد عایق پوششی بر روی پشت بام و یا حتی دیوارهای ساختمان منزل، کاری ضروری با اولویت بالا هست. به همین دلیل افراد سعی دارند با استفاده از بهترین نوع ایزوگام ، سقف و دیوارهای خود را از هرگونه رطوبت مصون دارند.

مراحل نصب و اجرای ایزوگام پشت بام و عایق کاری سطوح سازه

اما چنانچه نصب ایزوگام، راه اندازی و اجرای کامل به طریقه صحیح صورت نگیرد انتظار آنها برآورده نخواهد شد. در نتیجه خرید ایزوگام برایشان بی ارزش خواهد بود. در ایران روش های معمولی برای اتصال کاملا ایمن پوشش رطوبتی به سطح زیرین به کار می رود که از جمله آنها استفاده از حرارت و چسباندن ایزوگام روی سطح است. از آن جایی که کار نصب و ایزوگام کاری پشت بام امری کاملاً تخصصی است و نیاز به تجربه زیادی دارد استفاده از بهترین و حرفه ای ترین نصاب ها یکی از مواردی است که در زمان نصب ایزوگام بر روی پشت بام باید به آن توجه کرد. در صورت خرید ایزوگام از نمایندگی معتبر فروش این محصول می توانید بهترین نصاب ها را نیز برای ایزوگام کاری پشت بام در کنار خود داشته باشید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام کاری پشت بام ایزوگام کاری پشت بام, عایق رطوبتی ایزوگام

لیست ترتیب مراحل نصب استاندارد ایزوگام :

  1. تمیز کردن: سطح زیر عایق باید به صورت کامل با آب و جارو شسته شده و خشک شود.
  2. زیرسازی: برای مثال بر روی پشت‌بام‌ها، اگر ترکی وجود داشته باشد لازم است ابتدا با ملات سیمان پر شده و سطح صاف و یکنواخت شود.
  3. استفاده از قیر یا پرایمر: چنانچه سطح زیر عایق ایزوگام، زیر کاری خوبی ندارد لازم است از قیر یا پرایمر به عنوان جایگزین استفاده شود.
  4. اندازه گیری: این کار از محل ناودان شروع شده و سطح پشت بام را به فاصله های عرزی 90 سانتیمتر علامت گذاری می کند.
  5. باز کردن رول ایزوگام: لازم است ایزوگام را به اندازه ابعادی که نیاز داریم نصب کنیم، باز کنیم. توجه کنید رول های ایزوگام 10 متری بوده و بعد از باز کردن باید به طور مساوی از دو طرف جمع شود و از نقطه وسط شروع به حرارت و نصب کنیم. چنانچه پلاستیک کشیده شده روی باشد لازم است برای حرارت دادن آن پلاستیک را از روی سطح جدا کنیم و سپس شروع نصب انجام گردد.