سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایا کاربرد ژل های نانو مخصوص آب بندی سطوح مختلف سازه ها

نظر

مزایا کاربرد ژل های نانو مخصوص آب بندی سطوح مختلف سازه ها : ژل مخصوص آب بندی، محصولی جدید از نانو تکنولوژی است که به شکل یک خمیر شیری رنگ و دارای خاصیت ترمیم کنندگی می باشد که بدون هیچ گونه تخریب قادر است تا نواحی های آب گیر خانه، سازه و نمای آن را آب بندی کند. استفاده از ژل مخصوص آب بندی به هیچ تخصصی نیاز ندارد. بنابراین، شما قادر خواهید بود پس از خرید،  آن را در محل های رطوبت گیر شامل سرویس های بهداشتی (سینک دستشویی)، حمام، آشپزخانه (سینک ظرفشویی)، تراس، استخر، سونا و جکوزی مورد استفاده قرار دهید. ژل مخصوص آب بندی، علاوه بر دارا بودن خاصیت ترمیم کننده و آب بندی برای درزگیری و بندکشی سنگ ها، موزاییک ها، سرامیک ها و کاشی ها استفاده می گردد.

مزایا کاربرد ژل های نانو مخصوص آب بندی سطوح مختلف سازه ها

این ژل های آب بندی عموما با عنوان چسب آب بندی سرویس بهداشتی و یا آب بندی کف سرویس ها نیز شناخته می شوند. شکل ظاهری این محصولات غالبا به شکل ژل است و به همین منظور به آن ها ژل آب بندی می گویند. ویژگی های ساختاری چسب آب بندی باعث می شود در دمای بالا و پایین ترک نخورند و نشتی را انتقال ندهند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مزایا ژل درزبندی NSG-PADAB :

بدون نیاز به تخریب و صرف هزینه های کارگری و مصالح، عدم نیاز به تردد نیروهای عملیاتی به محل سکونت، اجرای آسان در کمترین زمان و بدون بهم ریختگی محیط، مقاومت بسیار بالا در مقابل نفوذ آب و رطوبت، چسبندگی فوق العاده به انواع سطوح حتی (آهن، چوب، پلیکا و شیشه)، سختی بالا در برابر سایش های فیزیکی، بدون بو و عوارض زیست محیطی و شیمیایی و عدم تغییر رنگ در گذر زمان، دارای تاییدیه از آزمایشگاه های تحت نظر وزارت بهداشت جهت استفاده در مخازن آب شرب.

ژل مخصوص آب بندی ژل مخصوص آب بندی, بهترین عایق خمیری درزبندی

نم زدگی، نشت آب و رطوبت بروی دیوارها و کف ساختمان و سازه ها از مشکل سازترین مسائل روزمره می باشد. رفع این معضل در روش سنتی با تخریب و بازسازی سطح و لایه های ایزولاسیون قدیمی و صرف هزینه زیاد و بهم ریختگی محیط زندگی همراه می باشد. محصول ژل آب بندی خمیری روشی نوین، قطعی و کاملاً موثر و کم هزینه را پیش پای شما می گذارد، که بدون نیاز به تخریب و تحمل هزینه های گزاف و بدون استفاده از نیروهای عملیاتی ساختمانی، بتوانید خودتان در کمترین زمان و بدون بهم ریختگی محیط، این مشکل را بطور کامل و برای همیشه برطرف نمایید.