سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی فروش عایق های نانو چسبی آب بندی استخرها در گلشهر

نظر

نمایندگی فروش عایق های نانو چسبی آب بندی استخرها در گلشهر : نمایندگی فروش عایق نانو استخر در سراسر کشور از طریق سایت های فروش و خرید عایق نانو استخر درجه یک ، در حال فعالیت می باشد. آب بندی توسط عایق نانو استخر می تواند از کل سازه در مقابل نشتی آب جلوگیری نماید . عایق نانو را می توان در ملات سیمانی مخلوط نموده و جهت سیمانکاری و ملات اندود سیمان و نرمه کشی در ساخت استخر استفاده نمود . روش آب بندی استخر توسط عایق نانو بسیار اقتصادی و آسان می باشد و به همین دلیل برای انواع مصارف ساخت استخر و عایق بندی استخر مورد استفاده قرار میگیرد . جهت رنگ آمیزی استخر و ایزولاسیون همزمان استخر می توان عایق نانو را با انواع رنگ استخری پایه آب و رنگ استخری پایه اکریلیک استفاده نمود .

نمایندگی فروش عایق های نانو چسبی آب بندی استخرها در گلشهر

برای آب بندی استخر و جکوزی، سازه های سیمانی و سرویس های بهداشتی و تقویت کننده ملات سیمان و چسب های کاشی و سرامیک و ...مناسب می باشد.معمولا استخر ها بعد از گذشته مدتی از ساخت آنها یا بعد از ساخت به دلیل عدم استفاده از محصولات آب بندی و مقاوم سازی در حین ساخت و یا حتی به دلیل عدم مهارت در استفاده از محصولات آب بندی با مشکل آب بندی و ایزولاسیون و کم کردن آب از استخر مواجه می گردند. عایق کاری استخر با توجه به موقعیت استخر ، نوع سازه آن (بتنی، آجری و ...) ، شرایط محیطی ، ابعاد استخر و ... انجام می شود. به منظور عایق بندی استخر می توان از روش های متعددی همچون عایق بندی استخر با ایزوگام و قیرگونی ، عایق کاری استخر با فایبرگلاس ، چسب عایق بندی استخر و ... استفاده نمود. در این میان چسب عایق بندی استخر از بروز ترین و کارآمدترین روش عایق کاری استخر محسوب می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

روش عایق کاری استخر روش عایق کاری استخر, نانو عایق های استخری

از چسب عایق بندی استخر برای عایق کاری استخرهایی که کاشی و سرامیک آن اجرا شده و نیاز به آب بندی دارد، استفاده می گردد. بدین منظور چسب عایق بندی استخر را با مقدار مشخصی آب ولرم ترکیب کرده و به صورت رنگ اجرا می نمایند. این عمل دوبار و به صورتی انجام می گردد که در مرتبه دوم عایق کاری ، چسب به صورت عمود بر حالت اول اجرا شود. در صورتی که نیاز به اجرای کاشی و سرامیک باشد، به منظور اجرای این عایق ، محلول رزین و آب را با سیمان و پودر سیلیس ترکیب می نمایند. نسبت ترکیب نانو پلیمر به سایر مواد به صورت 1:1:2 می باشد. ترکیب ایجاد شده، به صورت رنگ و با کمک غلتک ، قلم مو و ... بر روی سطح اجرا می گردد.