سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید محصول ضد آب کننده نانو سطح نمای سازه ها در کرج

نظر

خرید محصول ضد آب کننده نانو سطح نمای سازه ها در کرج : ضد آب کننده (زایکوسیل) نسل جدید فناوری نانو است . که برای ضد آب سازی سطوح ،بتن و مصالح ساختمانی طراحی و ساخته شده و جایگزین سیستم های سنتی ایزولاسیون شده است . که به آن رزین نمای ساختمان گفته می شود . ضد آب کننده 100 درصد سیلان ،نانو تکنولوژی ،محلول در آب و دوستدار محیط زیست می باشد . این فناوری با ایجاد واکنش و نفوذ تا عمق 2 میلیمتر منافذ بتون یا سطوح سیمانی، آجری ،سنگی و …پوشش ضد آب به صورت 360 درجه (اولین بار در دنیا) ایجاد کرده و باعث تشکیل غشای یک پارچه و غیر قابل نفوذ در برابر نشتی می شود . بدین معنی که بهره بردار می تواند یک ساختمان را از پی تا بام با استفاده از این فناوری ایزولاسیون و آب بندی کند و رزین نمای ساختمان انجام می شود .

خرید محصول ضد آب کننده نانو سطح نمای سازه ها در کرج

این فناوری ضد آب سازی ،قابلیت تنفس سطوح و سازه را حفظ می کند ، در حالی که آب نمی تواند به داخل نفوذ کند ،بخار آب می تواند خارج شود . در تمام موارد فوق جذب آب عامل اصلی تخریب بوده است. با استفاده از نانو پوشش های ضد آب ( به عنوان یکی از پوشش های مهم و اصلی ساختمان ) جذب آب مصالح را به صفر رساند تا نمای زیبای ساختمان شما در جهت حفظ پایداری و پاکیزگی حفاظت شود. این محصول در جهت ضد آب کردن آجر مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرد. پوشش ضد آب کننده و براق کننده پاک کننده نانو باعث می شوند کار شما سریع انجام شود ،همچنین پاک کننده ها برای سطوح بسیار سخت، مؤثر هستند. بعد از استفاده محصولات مخصوص پوشش، کمپانی های پومکس ، تیوا و رئال از قدرت و کارآمدی این محصولات شگفت زده خواهید شد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق ضد آب کننده نما عایق ضد آب کننده نما, بهترین عایق های نما

مشخصات عمومی محصول پوشش نانو ضد آب نما :

هر لیتر از این محصول نسبت به جذب آب مصالح می تواند متفاوت باشد. به طور میانگین این عایق رطوبتی نانو برای سطوحی با جذب آب بالا مثل آجر و سنگ های آهکی 8 متر مربع مصرف میشود. برای سنگ هایی با جذب آب کمتر، مثل تراورتن و گرانیت، بین 12 الی 11 متر مربع را پوشش می دهد.

  • جلوگیری از ایجاد شوره و سفیدک
  • تمیز ماندن سطح مورد نظر
  • حفظ تنفس آجر
  • جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به عمق آجر
  • پایداری در برابر یخ زدگی و ترک خوردگی
  • کاملاً بی رنگ و بو
  • بدون رنگ و بدون ایجاد لایه
  • افزایش طول عمر و دوام آجر
  • 100% عایق رطوبتی

ضد آب سازی نمای ساختمان با واتر پروف روشی رایج برای آب بندی ساختمان ها می باشد که با داشتن ویژگی ها و مزیت های بسیار مورد تقاضای بسیاری از مشتریان واقع می شود. واتر پروف کردن بایستی پس از اتمام ساخت و ساز اجرا شو تا از نفوذ رطوبت بیرون به داخل ساختمان جلوگیری بعمل آید.