سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراحل درزبندی انواع نمای ساختمان توسط مواد و چسب های نانو

نظر

مراحل درزبندی انواع نمای ساختمان توسط مواد و چسب های نانو : آب بندی نما و پر کردن درزها و درزبندی و عایق کاری نمای سنگی و آجری جزو اصول مهندسی بوده و از اجزای لاینفک پروژه ها می باشند. نفوذ هوا (سرد و گرم) رطوبت و آب به داخل ساختمان از عمده ترین عوارض کاهش آسایش ساکنین هست. این نقص‌ در همه ساختمان های نوساز و قدیمی ساز قادر است وجود داشته باشد و مصرف سوخت را تا 25% بالا میبرد اجرای این روند با طریق فعالیت در طول تغییر و تحول چشمگیری کرده است به طوری که قابلیت و امکان دستیابی به نقاط مرتفع و قرار به چنگ آوردن در شرایط  یکسان که به وسیله بقیه روش های متداول دسترسی قابلیت پذیر نمی‌ باشد را با استفاده از تکنیک دسترسی به طناب و تیمی مجهز، میسر ساخته و امور را بسیار سرعت بخشیده است.

مراحل درزبندی انواع نمای ساختمان توسط مواد و چسب های نانو

مواد عایق کاری نما در انواع متفاوت و مختلفی تولید می شوند و قیمت های متفاوتی هم دارند، انتخاب عایق مناسب جهت عایق کاری نما با توجه به عوامل محیطی تعیین می گردد، عایق حرارتی را معمولا برای این به کار می برند تا از هدر رفت انرژی ساختمان جلوگیری شود، به کار بردن عایق های رطوبتی جهت جلوگیری از ورود رطوبت به ساختمان به کار برده می شوند، عایق های صوتی در دیوارهای مشترک بین دو خانه مجاور از ورود و خروج صدا جلوگیری می کنند، هزینه های استفاده از هریک از اینها با یکدیگر متفاوت است و بدون شک میزان عایق مصرفی و ضخامت عایق در قیمت آن بسیار تاثیر گذار است.

آب بندی و درزبندی نما آب بندی و درزبندی نما, عایق کاری انواع نما

مزایا و اهمیت به کارگیری از سیستم کار در ارتفاع در ساختمان های در حال بهره‌برداری بسیار دیده می شود و مشتمل بر مورد های پایین است:

  1. مقاوم سازی آب بندی نما و ضد آب کردن سطح بیرونی ساختمان با نمای سنگی مشتمل بر بند کشی نما ساختمان، لبریز کردن مسافت در بین سنگ ها با ملات همرنگ جهت خودداری از نفوذ آب به سطح نما.
  2. تعمیر شیشه، آب بندی نما و درزبندی در ساختمان ها با نمای شیشه ای با چسب های سوپر سیلیکون، پلی اورتان و… مقاوم در قبال uv (به خاطر عمر کوتاه چسب های آکواریوم به کارگیری از چسب های supersilicon مقاوم در قبال uv یا چسب های پلی اورتان توصیه می شود.
  3. آب بندی کامپوزیت و درزبندی نمای کامپوزیت با چسب های سوپر سیلیکون، پلی اورتان و… مقاوم در قبال uv (به خاطر عمر کوتاه چسب های آکواریوم استعمال از چسب های supersilicon مقاوم در قبال uv یا چسب های پلی اورتان توصیه می شود) و بهسازی، نوسازی و ترمیم نمای فوق و تعویض پانل های خراب.
  4. پوشاندن (کاور کردن) درز انقطاع ساختمان. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.