سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی انواع عایق های رطوبتی با کیفیت در کرج تهران

نظر

نمایندگی انواع عایق های رطوبتی با کیفیت در کرج تهران : عایق های رطوبتی نانو این عایق ها با استفاده از تکنولوژی نانو ساخته شده اند و قدرت و دوام آن ها در برابر رطوبت و حرارت قابل مقایسه با عایق های دیگر نیست. این عایق ها را می توان زیر گروه عایق های پلیمری به حساب آورد. عایق های نانو به شدت آب گریز هستند و در برابر هر نوع قارچ و کپکی مقاوم اند. امروزه عایق های نانو کاربرد وسیعی دارند و از آن ها در آب بندی پشت بام ها، انواع لوله های آب، استخر، دیوارها و … استفاده می شود. در واقع نانو نامی است که به عایق هایی که با استفاده از تکنولوژی روز ساخته می شوند گفته می شود. نصب این عایق ها به نسبت دیگر عایق های رطوبتی بسیار راحت است و معمولا به صورت لایه نازک روی سطح قرار می گیرد و سطح را می پوشاند.

نمایندگی انواع عایق های رطوبتی با کیفیت در کرج تهران

خرید و فروش عایق رطوبتی از را های متعدد امکان پذیر است یکی از این راها مراجعه به نمایندگی های مختلف در سطح شهر می باشد که می توانید در انجا انواع مختلف عایق را مشاهده کنید و شرایط هر کدام را بپرسید و هرکدام را که خواستید بخرید. راه دوم این است که به وب سایت های مختلف مراجعه کنید و هر کدام را که خواستید سفارش دهید ودرب منزل خود تحویل بگیرید و یا اینکه به خود کارخانه تولید کننده عایق مورد نطر بروید و هر کدام را که خواستید سفارش دهید و تحویل بگیرید یک از مزیت های این روش این است که هنگام خرید از خود کارخانه می توانید عایق مورد نظر خود را با کمترین قیمت خرید کنید.  شاید برای اکثریت مردم مراجعه به خود کارخانه و خرید عایق مورد نظر امکان پذیر نباشد به همین دلیل شما می توانید به وب سایت خود شرکت مراجعه کنید عایق مورد نطر خود را سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

انواع عایق رطوبتی کرج انواع عایق رطوبتی کرج, اجرای عایق های نانو

عایق های رطوبتی نانو پلیمر ترکیبی نوعی از عایق های جدید هستند که از دو جزء پودر و مایع تشکیل شده اند که پس از ترکیب با یکدیگر نوعی عایق بسیار قوی و مقاوم را به صورت پوشش کاملا یکدست شکل می دهند. این عایق ها در واقع بدون نیاز با ترکیبات دیگر مانند سیمان، پور سنگ و آب ایجاد شده اند. عایق های ترکیبی پلیمری با دوام ترین نوع عایق محسوب می شوند که به راحتی می توانند طول عمر و مقاومت بالای 30 سال را ایجاد نمایند. عایق های رطوبتی نانو پلیمر ترکیبی دارای رنگ های متنوعی هستند و می توان آن ها را همرنگ با سطح مورد نظر انتخاب نمود.