سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارایی اسپری قیر عایق رطوبتی جهت سطوح در معرض رطوبت

نظر

کارایی اسپری قیر عایق رطوبتی جهت سطوح در معرض رطوبت : این محصول با استفاده از رزینهای مخصوص و بیتومین طراحی و تولید گردیده و جهت سهولت در کار و با توجه به نیاز مصرف کنندگان در ظروف اسپری بسته بندی شده است. و دارای شید قهوه ای تیره می باشد. یکی از کاربردی‌ترین موادی که برای عایق کاری کف کولر مناسب است، اسپری قیر کف کولر است. استفاده از این اسپری بسیار آسان است و برای سطوحی که در تماس مستقیم با آب هستند، کاربرد دارد. برای استفاده از این اسپری، ابتدا آب کولر را تخلیه کرده و زمان دهید تا کف کولر خشک شود. در صورت وجود زنگ زدگی و رسوب، ابتدا کف کولر را تمیز کنید و سپس با استفاده از این اسپری، تمام سطح مورد نظر را بپوشانید.

کارایی اسپری قیر عایق رطوبتی جهت سطوح در معرض رطوبت

این محصول ترکیب منحصر به فردی دارد که در برابر تخریب ناشی از اشعه فرابنفش خورشید ، تغییرات دمایی و بارش مداوم باران مقاوم است و به خاطر قدرت نفوذ ذرات نانو قادر است در برابر فرسایش باد مقاومت کرده و خاصیت آب گریزی را برای بیش از 20 سال حفظ نماید. این محصول بسیار مقرون به صرفه است. عایق نانو و محلول آن غیر قابل اشتعال است و اعمال آن به راحتی با برس ، غلتک و اسپری بدون فشار امکان پذیر است. هیچ وسیله یا اقدام ایمنی خاصی برای کاربرد این ماده لازم نیست.

برخی از کاربردهای آن به شرح زیر است:

سطوح زیرین و زیر گلگیر اتومبیل تمامی سطوح در تماس با آب مانند کف کولر سطوح غوطه ور داخل آب و محل هایی که مکان نفوذ آب یا پوسیدگی وجود دارد. استفاده از این محصول را جهت محافظت کلیه اشیا پیرامون که به نحوی در تماس با آب و در معرض خوردگی و زنگ زدگی می باشد توصیه می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.
اسپری قیر عایق رطوبتی اسپری قیر عایق رطوبتی, عایق قیری رطوبتی سطوح

مزایا عایق رطوبتی اسپری قیری :

  • پایه آب و دوستدار محیط زیست 
  • بدون نیاز به گرمایش
  • غیر قابل اشتعال 
  • سرعت بالا در اجراء 
  • یکپارچه و بدون درز 
  • مقاوم در برابر UV
  • بدون شره
  • یخ زدگی و ...

به وسایلی که در برابر نفوذ اب به داخل و یا خارج یک محفظه مقاوم باشند و اجازه نفوذ اب و رطوبت را ندهند عایق رطوبتی گویند. عایق رطوبتی پلیمری الیاف دار محصولی مطمئن برای جایگزینی ایزوگام و قیر و گونی است. این عایق رطوبتی با دار بودن الیاف فایبر گلاس مقاومتی بیشتر نسبت به ایزوگام و قیر و گونی دارد. که این ویژگی باعث شده تا این عایق را بتوان در مخازن اب تحت فشار استفاده کرد.