سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین قیر پلیمری سرد اجرا جهت آب بندی پشت بام ها

نظر

 

بهترین قیر پلیمری سرد اجرا جهت آب بندی پشت بام ها : محصول قیر سرد اجرا پوشش قیری اصلاح شده پلیمری است که نحوه اعمال آن بصورت سرد اجرامی باشد. بنابراین با بکار بردن آن می توان بدون نیاز به گرما با سهولت و سرعت بالا سطوح عمودی و افقی را با روش های معمول مانند قلمو، غلطک و بهترین روش اسپری عایق کاری کرد. قیر امولسیونی مخلوطی از آب و قیر که بعد از مصرف امولسیونی قیر بر روی سطح مورد نظر بدلیل اختلاف دمای سطح و قیر آب موجود تبخیر و قیر بصورت یکپارچه به سطح می چسبد و تشکیل یک لایه آب بند با خاصیت ارتجاعی عالی می دهد. نحوه اعمال این قیر به صورت سرد اجرا می باشد و برای اجرا از روش های معمول قلمو ، غلطک و در متراژ های بالا از دستگاه اسپری ایرلس استفاده می شود.

بهترین قیر پلیمری سرد اجرا جهت آب بندی پشت بام ها

یک لایه لاستیکی مایع تک جزئی است که بر پایه جامدات پلیمری تشکیل شده که توسط رطوبت هوا سخت و تشکیل یک لایه لاستیکی با خاصیت ارتجاعی بسیار عالی و یک محافظ رطوبت دائمی می دهد. این عایق یک پوشش قیری سرد اجرا می باشد. بنابراین با بکار بردن آن می توان از هزینه های سنگین ، خطرات انبار و پخش در شرایط گرم احتراز نمود.

موارد مصرف قیر پلیمری سرد اجرا :

آب بندی سطوح خارجی مخازن آب، فاضلاب و مجاری زیر زمینی دیواره های بتونی، زیرزمین ها، استخرها و حوضچه های آب قبل از کاشی یا سرامیک کاری برای ضد آب کردن تراس، بالکن، آشپزخانه و سرویس های بهداشتی لوله های فلزی آب، گاز و نفت پشت بام ها و بخصوص اطراف رایزرها.

از قیر معمولا برای عایق بندی بام‌ها و کف حمام‌ ها استفاده می‌شود. معمولا به منظور تثبیت قیر، آن را همراه با گونی مورد استفاده قرار می‌دهند که به آن قیرگونی گفته می‌شود. الیاف گونی نقش مسلح کننده قیر را دارند و قیر را در محل خود تثبیت می‌کنند. هم چنین محصولاتی مانند مقوای قیری یا نمد قیری که با نام‌های تجاری نظیر ایزوگام و... ارائه می‌شوند نیز کاربردی مشابه قیرگونی دارند. به منظور جلوگیری از نفوذ رطوبت زمین به کف ساختمان، از بلوکاژ یا ماکادم استفاده می‌شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نحوه استفاده از قیر سرد نحوه استفاده از قیر سرد, عایق پلیمری قیر سرد

این محصول یک مایع بـر پایه قیر و رزین های امولسیونی است که دارای چسبندگی بسیار عالی بوده و پـس از خشک شدن تبدیل به ?یه ای سخت و سیاه رنگ می شود. این محصول محافظ شامل قیر، رزین های امولسیونی و پودر های خاص معدنی است. پس از ایجاد پوشش و خشک شدن کامل، لایه ایجاد شده از هم از خواص آب بندی و محافظتی قیر و هم از خواص رزین های امولسیونی، برخوردار خواهد بود. به دلیل وجود ترکیبات مناسب در این ماده قیری، در موقع اجرا بسیار نرم و قابل اجرا است و به صورت سرد قابل اجراست.