سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه عایق های الاستومری صوتی رولی پشت چسبدار در کرج

نظر

عرضه عایق های الاستومری صوتی رولی پشت چسبدار در کرج : عایق الاستومری صوتی ، عایقی منعطف و سبک و از جنس لاستیک که از آن به عنوان عایق صوتی و حرارتی نیز استفاده می شود .عایق الاستومری به صورت ورقه ای ، لوله ای و رولی در ابعاد گوناگون و ضخامت های مختلف تولید می شود .عایق های حرارتی الاستومری با درنظر گرفتن استانداردهای آمریکا و اروپا تولید می شود . عایق الاستومری صوتی ،حرارتی – برودتی آخرین نسل از عایق های صنعتی می باشند. این عایق ها ویژگی های منحصر به فردی چون کیفیت بالا ، عمر مفید و سازگاری با محیط زیست و سهولت در اجرا و نصب دارند. عایق الاستومری ساختار سلولی منعطف دارد ومقاومت بالایی در برابر شرایط اسیدی و قلیایی و اشعه UV دارند .

عرضه عایق های الاستومری صوتی رولی پشت چسبدار در کرج

عایق های الاستومری رولی در انواع مختلفی چون رولی ساده ، رولی با روکش آلومینیوم ، رولی پشت چسبدار و .. وجود دارد . عایق های رولی صوتی ساده و موج دار وزن سبک و انعطاف پذیر می باشد . عمر مفید این عایق ها بالاست و خاصیت ضد حریق و ضد آب بودن و مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش و مواد شیمیایی دارند .از دیگر ویژگی های منحصر به فرد عایق های الاستومری صوتی می توان به نصب و اجرای آسان آن ها اشاره کرد . در پروژه های ساختمانی و صنعتی به منظور سرعت بخشیدن به عملیات اجرا و نصب عایق های الاستومری ، از عایق های رولی پشت چسبدار استفاده می کنند . در گذشته نصب عایق های پشم سنگ و پشم شیشه زمانبر بوده و عوارض تنفسی و پوستی فراوانی بر روی نصاب ها ایجاد می کرد . استفاده از عایق های پشت چسبدار ،علاوه بر نصب آسان ، صرفه جویی در هزینه و زمان و نیروی انسانی به همراه دارد .

عایق الاستومری صوتی عایق الاستومری صوتی, عایق های صوتی پشت چسبدار

کاربردهای عایق الاستومری صوتی ساده و موجدار :

  • کانال های گالوانیزه
  • سالن های تئاتر و سینما
  • استودیوهای ضبط صدا
  • سالن های کنفرانس و آمفی تئاتر
  • اتاق های کمپرسور و دیزل ژنراتور
  • عایقکاری صوتی فضای داخلی خودرو
  • دستگاه های تهویه مطبوع و داکت های فلزی
  • موتورخانه ها.

از عایق الاستومری صوتی با روکش آلومینیوم جهت عایقکاری سطح هایی که نیاز به مقاومت بیش تری در برابر آسیب های فیزیکی و نور خورشید دارند از این نوع عایق استفاده می کنند .عایق های الاستومری صوتی ضریب انتقال پایینی برای اصوات و حرارت را دارند،مقاومت بالایی در برابر حرارت و بخار آب بوده و روشی مناسب و کاربردی برای صرفه جویی در مصرف انرژی محسوب می شوند .انعطاف پذیر بودن عایق ها عملیات نصب و اجرای عایق ها را آسان و سرعت بخشیده است . جایگزین مناسبی به جای استفاده از عایق های سنتی چون پشم سنگ ، پشم شیشه ، یونولیت و .. برای عایق کاری کف و سقف و دستگاه ها و لوله های تاسیسات ، پمپ ، سالن تئاتر و کنفرانس،کانال های گالوانیزه ،استودیوهای ضبط صدا و .. استفاده می شود . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.