سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش انواع عایق حرارتی ساختمان در محمد شهر کرج

نظر

فروش انواع عایق حرارتی ساختمان در  محمد شهر کرج:به طور کلی در تاسیسات حرارتی و برودتی ساختمان ها به منظور کم کردن اتلاف حرارت و کاهش مصرف انرژی، نفوذ رطوبت، انتقال صدا در سطوح ساختمان، لوله ها، مخازن و کانال ها، از مواد و مصالحی به نام عایق استفاده می گردد. استفاده از عایق ها علاوه بر تاسیسات گرمایش و سرمایش ساختمان ها در صنایع مختلفی مانند صنایع پتروشیمی، نفت، شیمیایی، خودرو سازی، کشتی سازی، هواپیما سازی، نیروگاهی و داروسازی کاربرد دارد.

عایق حرارتی

فروش انواع عایق حرارتی ساختمان در  محمد شهر کرج:انواع عایق حرارتی:عایق حرارتی را می توان بر اساس جنس، عملکرد، شکل و نحوه استفاده دسته بندی نمود.

فروش انواع عایق حرارتی ساختمان در  محمد شهر کرج:

عایق

1. عایق های الاستومریک سلول بسته که نسل جدید عایق حرارتی و برودتی می باشند، به منظور جلوگیری از مشکلات ناشی از ذخیره سازی انرژی در تهویه مطبوع و تجهیزات سرمایشی مورد استفاده قرار می گیرند و در انواع مختلفی به صورت رول و لوله ای جهت نصب روی لوله های فولادی و مسی در سایز های مختلف و برای عایقکاری روی سطوح مختلف و با ضخامت های متفاوت عرضه می گردند. این عایق ها به دلیل خواص فیزیکی و مکانیکی منحصر به فرد خود جایگاه ویژه ای در صنعت و ساختمان دارند که اکنون به بررسی اجمالی برخی از این خواص می پردازیم.

2. ضریب انتقال حرارت: بسته بودن منافذ سلولی این دسته از عایق ها سبب می شود که ضریب هدایت حرارتی در دمای 0 درجه سانتیگراد تقریبا معادل w/mk 0.032 بوده و این خاصیت را به طور دائم حفظ کنند. علاوه بر آن بسته بودن منافذ مانع شکل گیری پدیده کندانس می گردد.

3. طیف دمایی: در طیف دمایی (70- تا 120) درجه سانتی گراد هیچگونه تغییری در خواص فیزیکی و شیمیایی این عایق ها رخ نمی دهد، در دمای بالا گازهای سمی از خود تولید نکرده و خاصیت عایق بودن خود را از دست نمی دهند.

4. ضریب انتشار بخار: نفوذ بخار آب در عایق های سنتی سبب می شود که خاصیت آنها به مرور از دست رود. در عایق های الاستومتریک نفوذ پذیری بخار آب بسیار اندک بوده و در نتیجه خاصیت عایق تا مدت زیادی حفظ می شود. (5 برابر عایق نوع سنتی)

5. اشتعال: این نوع از عایق ها در برابر آتش نه تنها مشتعل نشده بلکه مانع پیشروی آتش نیز می شوند و در این زمینه استانداردهای لازم را دارا می باشند.

6. عایق صوتی: این دسته از عایق ها معمولا تا db 32 عایق صوتی می باشند.

 

شرکت گوهر ابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد.