سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه عایق آب بند رطوبتی دو جزئی پایه سیمانی جایگزین ایزوگام

نظر

عرضه عایق آب بند رطوبتی دو جزئی پایه سیمانی جایگزین ایزوگام : نوعی لایه پوششی آب بند و محافظت کننده دو جزیی بر پایه سیمان و رزین و در دو رنگ خاکستری و آبی می باشد. قدرت ارتجاعی، دوام طولانی و چسبندگی بسیار زیاد به بتن و لوله های فلزی و سایر مصالح از خواص این ماده است. ملات آماده مصرف کاملاً ضد آب، مقاوم در برابر فشار مثبت و منفی آب، جهت عایق کاری استخرها، سپتیک ها، منهول ها، دیوارهای زیرزمین، چاله های آسانسور به کار می رود.

عرضه عایق آب بند رطوبتی دو جزئی پایه سیمانی جایگزین ایزوگام

گزینه‌‌ های بسیار زیادی برای عایق کاری بتن های در مجاورت آب مانند استخرها و مخازن آب و آب بندی سایر پوشش های سیمانی وجود دارد؛ اما اینکه کدام یک از این گزینه‌‌ ها می‌‌توانند در مقابل فشارهای هیدروستاتیکی و مکانیکی دوام آورند، همیشه یکی از مهمترین پارامترهای انتخاب نوع عایق بندی و آب بندی بوده است. به عنوان نمونه در آببندی مخزن های آب که سیستم هیدرولیکی یکی از مسائل مشکل ‌ساز آن است، عایق پلیمری دو جزیی یکی از راهکارهای مناسب می‌‌باشد. عایق پلیمری دو جزئی می‌‌تواند انواع نیروهای ذکر شده را تحمل نماید و از این جهت به مصرف کننده اطمینان خاطر دهد که آب بندی اصولی انجام گرفته است. عایق پلیمری دو جزئی همچنین می‌تواند انواع درزها را تا 5 سانتی‌ متر پوشش ‌دهد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ویژگی های عایق های پایه سیمانی :

• اجرای آسان و بدون درز.

• مقاوم در برابر یخ زدگی ، حرارت و پوسیدگی.

• چسبندگی بالا به انواع سطوح.

• قابلیت تنفس.

• مقاوم در برابر محیط های قلیائی و سولفات ها.

• پوشش مناسب برای سطوح ترک خورده.

عایق دو جزئی پایه سیمانی عایق دو جزئی پایه سیمانی, عایق های رطوبتی پلیمری

عایق پایه سیمانی جایگزین مطمئن در عایق کاری پشت بام ها به جای قیر گونی و ایزوگام می‌ باشد. عایق پایه سیمانی را می‌توان جهت سطوح مختلف ساختمانی همچون پشت بام، سرویس های بهداشتی، استخر، دیوارهای باران گیر و همچنین برای آب بند نمودن قطعی سطوح گالوانیزه، آزبست، آردوار، بتن، موزاییک، سنگ، سطوح ایزوگام و آسفالت شده، استخرها، مخازن آب، گنبد مساجد، سقف کارخانجات و انبارها (به سفارش مشتری در رنگبندی های مختلف) استفاده نمود. آب بندی و عایقکاری و محافظت از سطوح بتنی، همواره یکی از دغدغه های موجود در سازه های بتنی می باشد. این موضوع بخصوص در سازه های قدیمی که از تکنولوژی هایی که امروزه برای آب بندی داخلی و سطحی بتن موجود است ، استفاده نشده، به وفور مشاهده می شود. از این دسته می توان به استخرها ، مخازن ، چاله آسانسور ها و ... اشاره نمود . همچنین در بسیاری از پروژه های جدید نیز، بنا به نظر کارفرما، آب بندی داخلی بتن انجامنمی شود و یا استخر یا سازه مورد نظر از مصالحی مانند بلوک و آجر ساخته می شود که نیاز به آب بندی سطحی بعد از اجرای سازه خواهد داشت .