سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین عایق های رطوبتی پایه سیمانی تک جزئی و دو جزئی

نظر

بهترین عایق های رطوبتی پایه سیمانی تک جزئی و دو جزئی : عایق پایه سیمانی به دو صورت تک جزئی (با بهترین فرمولاسیون واکر آلمان، قابل میکس در آب) و دو جزئی قابل تولید می‌باشد. عایق رطوبتی پایه سیمانی دو جزئی از بهترین عایق های است که از دو جزء تشکیل‌شده که جزء اول آن رزین اکریلیک تقویت شده و جزء دوم آن فرموله شده از پودرهای سیمانی شده است که تحت فن آوری نانو ساخته شده است.

بهترین عایق های رطوبتی پایه سیمانی تک جزئی و دو جزئی

این گروه از عایق ها را می توان به نوعی زیرشاخه عایق های رطوبتی پلیمری به شمار آورد، زیرا برای افزایش چسبندگی و انعطاف پذیری آن ها از مواد پلیمری استفاده می شود. در برخی از عایق های سیمانی، به منظور عملکرد بهتر از نانو ذرات نیز استفاده می شود. استفاده از این نوع عایق رطوبتی در مکان هایی که امکان ترک خوردگی وجود دارد مناسب نیست. عایق های بر پایه سیمان، استحکام بسیار زیادی در برابر فرسایش داشته و به همین دلیل از آن ها برای عایق کردن مکان های مرطوب و دیوار های ساختمان استفاده می شود. استخر ها و مخازن آب از دیگر مکان هایی هستند که با استفاده از سیمان عایق کاری می شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی پایه سیمانی عایق رطوبتی پایه سیمانی, عایق های پلیمری در کرج

از مزایای عایق پایه سیمانی :

اجرای سریع و آسان عایق رطوبتی پایه سیمانی بدون نیاز تخصص، مقاوم به تغییرات دما و سازگار با شرایط جوی ایران، عدم جذب گرد و غبار و کلیه آلاینده ها، مقاوم به یون کلر موجود در آب، غیر آتش زا بودن عایق پایه سیمانی و فاقد هرگونه بو،طول عمر بالای عایق پایه سیمانی،ضد سایش و امکان تنفس جهت سطح زیرین پوشش، کاملا واتر پروف و ضد آب بودن ،امکان تولید عایق در رنگ بندی های مختلف به سفارش مشتری، مقاوم در برابر اشعه UV خورشید و سازگار با محیط زیست و بهداشتی بودن آن. اینکه هر ساختمان عایق کاری شده در فصول با مصرف بسیار پایین انرژی هوای مناسب و مطبوعی خواهد داشت و در نتیجه بدون هزینه ای گزاف می توانید در تابستان از هوای خنک و در زمستان از گرمای مطبوع بهره مند شوید. در واقع می توان گفت با عایق کاری می شود زمستانی گرمتر با حداقل  5درجه اختلاف و در تابستان هوایی خنک تر با اختلاف دمایی 10درجه داشت و همچنین رطوبت محیط را به راحتی کنترل و ایده ال ساخت، مصرف پایین انرژی به دنبال خود کاهش آلودگی های محیط زیستی را دارد.