سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آب بندی دو جزئی الاستومری جهت عایق بندی پشت بام آپارتمان ها

نظر

آب ‌بندی دو جزئی الاستومری جهت عایق بندی پشت بام آپارتمان ها : یکی دیگر از روش‌ های آب بندی پشت بام آب بندی دو جزئی است، این روش از ماده‌ای دو جزئی تشکیل شده که یک جزء آن رزین امولسیونی اکریلیک است و جزء دیگر بر پایه پودر سیمانی، معدنی و پلیمرهای مخصوص است. این دو جزء باید با هم مخلوط شوند و بر روی سطح مورد نظر اعمال شوند. در آب ‌بندی دو جزئی ، سطح پشت بام در برابر فشارهای هیدرولیکی آب مقاومت می‌کند؛ آب بندی دو جزئی تحت تأثیر تغییرات دما قرار نمی‌گیرد و در برابر اشعه‌ خورشید نیز مقاومت بالایی دارد. یکی از محصولات عایق بندی بام آب ‌بند دو جزئی است که مانند تمام محصولات مختص آب ‌بندی دو جزئی دارای دو جزء است که یکی بر پایه رزین پلیمری و دیگری بر پایه اکریلیک است.

آب ‌بندی دو جزئی الاستومری جهت عایق بندی پشت بام آپارتمان ها

آب بندی و عایق کاری و محافظت از سطوح بتنی، همواره یکی از دغدغه های موجود در سازه های بتنی می باشد. این موضوع بخصوص در سازه های قدیمی که از تکنولوژی هایی که امروزه برای آب بندی داخلی و سطحی بتن موجود است ، استفاده نشده، به وفور مشاهده می شود. از این دسته می توان به استخرها ، مخازن ، چاله آسانسور ها و ...اشاره نمود . همچنین در بسیاری از پروژه های جدید نیز، بنا به نظر کارفرما، آب بندی داخلی بتن انجامنمی شود و یا استخر یا سازه مورد نظر از مصالحی مانند بلوک و آجر ساخته می شود که نیاز به آب بندی سطحی بعد از اجرای سازه خواهد داشت . آب بند پلیمری دو جزئی گزینه بسیار مناسب برای آب بندی سطوح بتنی می باشد . این ماده ، یک محصول پلیمری اصلاح شده ، بر پایه سیمان و سنگدانه ها و رزین آکریلیک می باشد و دارای قابلیت ارتجاعی ، دوام و چسبندگی بسیار بالا می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب ‌بندی دو جزئی الاستومری آب ‌بندی دو جزئی الاستومری, انواع عایق آب بند کننده

مزایای عایق آب ‌بند دو جزئی :

• این محصول از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار است
• مقاومت زیادی در برابر رطوبت و آب دارد
• قدرت انعطاف‌پذیری بسیار بالا
• قابلیت پل زدن روی ترک ها با عرض 2 میلیمتر
• خواص آنتی باکتریال
• استفاده آسان توسط پیستوله اسپری، غلتک و برس
• قدرت تحمل فشار 1.5 اتمسفر

آب ‌بندی دو جزئی و روش‌ های عایق کاری جدید برتری‌ های متعددی نسبت به روش‌های مرسوم قدیمی دارند و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آب بندی به روش‌های جدید مقاومت از پشت بام در برابر رطوبت و آب است که می‌توان آن را مهم‌ترین اصل در آب بندی پشت بام نامید. روش‌ های قدیمی در برابر رطوبت و آب مقاومت بالایی از خود نشان نمی‌دادند و بعد از گذشت مدت زمانی رو به تخریب می‌رفتند اما روش‌های جدید از عمر طولانی‌ تری برخوردار هستند.