سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارایی رزین نانو عایق حرارتی در سطوح مختلف سازه ها

نظر

کارایی رزین نانو عایق حرارتی در سطوح مختلف سازه ها : آگاهی از عایق های حرارتی نقش بسیار مهمی در روند ساختن ساختمان بازی می کنند، زیرا به وسیله جلوگیری از هدر رفتن انرژی باعث کاهش هزینه ها در درازمدت خواهد شد. اگر شما می خواهید به بهترین شیوه ها و مقرون به صرفه ترین روش های عایق کاری ساختمان دست پیدا کنید لازم است خود را به روز کنید. یکی از امروزی ترین این روش ها عایق های حرارتی نانو هستند. در دنیای امروز علم نانو پای خود را از فقط یک علم بودن فراتر گذاشته است و به صورت چشمگیری با صنایع مختلف در هم آمیخته است. از جمله در حوزه ساختمان سازی می تواند زمینه ی عایق کاری را به عنوان پیشرو مثال زد.

کارایی رزین نانو عایق حرارتی در سطوح مختلف سازه ها

رزین اپوکسی عایق الکتریکی با مقاومت بالای الکتریکی خود برای دفن و عایق‌کاری قطعات الکتریکی مختلف از جمله بردهای الکترونیکی و مخابراتی و سیم پیچ‌های الکتریکی بکار می‌رود. جایگاه اپوکسی در صنعت الکترونیک و مخابرات به دلیل استحکام مکانیکی، چسبندگی و مقاومت رسانایی بالا و شفافیت زیاد روز به روز در حال گسترش است. وجود خواصی چون مقاومت ولتاژ شکست بالا، قابلیت ارائه در رنگهای مختلف، ضد آب و مقاومت در مقابل مواد شیمیایی، قابلیت ارائه با سختی و یا انعطاف پذیری‌های متغیر، مقاومت در مقابل نفوذ گرد و غبار و ایجاد پارازیت، قابلیت ترکیب با انواع پرکننده های معدنی، مقاومت در مقابل شوک های حرارتی و الکتریکی و غیره تمایز غیر قابل انکاری را در مقایسه با رزین‌های دیگر از خود نشان داده است. رزین ها که در دسته بندی مواد شیمیایی در گروه پلیمرها قرار میگیرند، از دو منبع طبیعی و مصنوعی قابل دسترس هستند و به دو فرم نیمه جامد و مایع یافت می شوند که دارای خواص و کاربرد های گوناگون در صنایع می باشند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رزین حرارتی دیوار رزین حرارتی دیوار, عایق بندی دیوارهای ساختمان

رزین ها دارای انواع گوناگونی می‌‎باشند که پرکاربرد ترین آن ها رزین اپوکسی است. اصطلاح اپوکسی به گروه یا خانواده از مواد شیمیایی گفته می شود که در آن پیوند یک اتم اکسیژن با دو اتم کربن وجود داشته باشد. رزین اپوکسی که در محل مورد استفاده قرار می گیرد از اختلاط دو بخش رزین و سخت کننده (هاردنر) حاصل میشوند که باعث به وجود آمدن خصوصیات منحصر به فردی برای این ماده می حشود. امروزه خانواده بزرگ رزین اپوکسی دارای بالاترین کارایی ها دربین رزین های موجود در صنعت است. رزین اپوکسی عموما درمقاومت های شیمیایی و ازهم‌ پاشیدگی های ناشی از عوامل محیطی و خواص مکانیکی بالاتر از انواع رزین های دیگر هستد که همین امر موجب استفاده تقریبا انحصاری رزین های اپوکسی در قطعات سازه های هوایی گردیده است. از دیگر سو به دلیل چسبندگی بالای این رزین ها و مقاومتشان در برابر از هم پاشیدگی ناشی از تماس با آب از آن ها به عنوان رزین ایده آل برای استفاده در سازه های پیشرفته، صنایع دفاعی، نفت و گاز، صنایع ساختمان و مقاوم سازی، خودروسازی و … استفاده میشود.