سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین روش احیای FDR جهت لکه گیری آسفالت سطح راه ها

نظر

بهترین روش احیای FDR جهت لکه گیری آسفالت سطح راه ها : زمانی که سطح آسفالت‌های اجرا شده تغییر پذیر ‌و خراب شد (ترک ‌های طولی و عرضی به عرض‌ها و طول‌های مختلف)، تعیین بهترین روش بازسازی ‌دشوار است. یک پوشش آسفالتی ساده با یک روش حفاری و پر کردن می‌تواند ظاهر سطح آسفالت را بهبود ببخشد. اما به ندرت می‌تواند مشکلات زیربنایی را اصلاح کند که در اولین گام شکست به بار می‌آورد. و در طول یک دوره زمانی کوتاه، مشکلات قبلی مجدداً پدیدار می‌شود. راه حل‌های طولانی مدت برای آسفالت‌های خراب و تغییر پذیر شامل روکش ساختاری ضخیم یا جابجایی کامل و جایگزینی سطح آسفالت ‌و زیربنایی موجود است. هر دو روش می‌تواند بسیار پر هزینه باشد و سنگدانه‌های دست نخورده را اتلاف نماید.‌ بازیافت آسفالت تغییر شکل یافته و خراب، با روش احیای عمیق (FDR)‌ می‌تواند مزایایی بازسازی را بدون هزینه‌های اصلی و با توجه به محیط زیست ارائه نماید.

بهترین روش احیای FDR جهت لکه گیری آسفالت سطح راه ها

این روش یکی از شیوه ‌های جدید برای بازیافت آسفالت و لکه ‌گیری سطح جاده است که هم کیفیت بالایی دارد و هم به ‌سرعت انجام می ‌شود؛ در نتیجه پیمانکاران و کارفرمایان علاقه وافری به آن دارند. زیرا هم عملکرد مطلوبی دارد و هم از نظر هزینه بسیار مقرون ‌به ‌صرفه است. بازیافت آسفالت به روش احیای عمیق یا همان FDR، به‌ این ‌صورت است که با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مخصوص ابتدا سطح زمین را می ‌تراشند. سپس موادی را که تراشیده ‌اند با سیمان و مقدار مشخصی آب مخلوط کرده و آن را متراکم می‌ کنند. در گام بعدی مواد را دقیقا مثل مواد آسفالت تازه روی سطح ریخته و همان کارهای مربوط به آسفالت را انجام می ‌دهند. با توجه به اینکه مصالح مورد نیاز برای بازیافت آسفالت از ترکیب مواد زیربنایی جاده و سطح آسفالت به دست می ‌آید، موقع اجرا باید عمق مرمت سازی در یک مسیر طولانی مورد توجه قرار بگیرد و نمی ‌تواند از یک حد مشخصی بیشتر شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

روش احیای FDR روش احیای FDR, لکه گیری سطح جاده ها

مزیت های استفاده از این روش :

  • صرفه جویی در مصرف منابع طبیعی و انرژی
  • کاهش آلودگی هوا
  • جلوگیری از ایجاد ترافیک سنگین
  • جلوگیر از مستحلک شدن راه ها و جاده ها و آسفالت های آن ها در اثر عبور ماشین های سنگین حمل کننده مواد و مصالح آسفالت های تازه.

در این جریان آسفالت فعلی را با استفاده از دستگاه WR تراشیده و با سیمان و درصد رطوبت مورد نیاز اختلاط و متراکم می‌نمایند. پایه جدید به علت تثبیت مواد سیمانی ، کارکردی یکنواخت‌تر‌، قوی‌تر و طولانی تر از روکش اولیه خواهند داشت. این روش مقرون به صرفه‌ترین روش است. چون مصالح اجرایی از بازیافت آسفالت و لایه‌های زیرین آن به دست می‌آید.