سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی انواع چسب ماستیک نقره ای ضد نفت و مقاوم نفتی

نظر

معرفی انواع چسب ماستیک نقره ای ضد نفت و مقاوم نفتی : اجرای درزهای انبساطی در کف های وسیع و گسترده امری اجتناب ناپذیر است و می بایست بتن ریزی را توسط قالب بندی، در مقاطع کوچکتر اجرا نمود . این روش اجرا باعث می شود که عمر و پایایی سطح افزایش یافته و بدلیل تقسیم سطح به مقاطع کوچکتر، در برابر تنش ها و نیروهای وارده مقاومت بیشتری داشته باشد . در شرایط معمول و سطوحی که در شرایط نرمال قرار دارند ، معمولاً از انواع درزبندهای معمول مانند ماستیک پلی یورتان ، ماستیک گرم اجرا و یا ماستیک سرد اجرا استفاده می شود . ولی در شرایطی که سطح در معرض مواد نفتی و حلال ها قرار دارد استفاده از درزبندهای معمولی گزینه مناسبی نیست و می بایست از درزبندی استفاده شود، که در برابر مواد نفتی مقاومت کافی داشته باشد و در اثر برخورد با این مواد ، درز پر شده با ماستیک مستهلک و خالی نشود.

معرفی انواع چسب ماستیک نقره ای ضد نفت و مقاوم نفتی

بدین منظور درزبندی مخصوص با نام ماستیک مقاوم نفتی یا ماستیک ضد حلال فرموله و تولید شده است. ماستیک مقاوم نفتی ماده پرکننده دو جزئی بسیار مقاوم در برابر حلال های نفتی می باشد که از ترکیبات قطران و لاستیک های بیتومن برای ساخت این ماده استفاده شده است . بسیاری از کف ها و فضاهای در معرض مواد نفتی و حلال ها مانند کف پمپ بنزین ها و آشیانه سوخت هواپیماها ، کف تعمیرگاه ها ، کف انبارهای نگهداری سوخت و ... می بایست با ماستیک ضد حلال درز بندی شود تا مواد نفتی و حلال ها ، موجب از بین رفتن ماستیک و خالی شدن درز نشوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب ماستیک نقره ای ضد نفت چسب ماستیک نقره ای ضد نفت, ماستیک های مقاوم نفتی

روش مصرف چسب ماستیک مقاوم نفتی :

سطح زیر کار می بایست عاری از هرگونه چربی ، گرد و غبار و رطوبت باشد. برای تمیزکاری می توان از فشار باد و برس برقی استفاده نموده جزء Aماستیک مقاوم نفتی را که رزین می باشد و در ظرف های فلزی عرضه می شود با استفاده از شعله مستقیم حرارت بدهید تا به نقطه جوش برسد ، پس از رسیدن به حالت مذاب حرارت را اندکی کم کنید تا از سوختن و دود کردن رزین جلوگیری شود ، سپس جزء B را که پودر می باشد به داخل رزین مذاب ریخته و با استفاده از همزن برقی مخلوط کنید تا سیال غلیظ یکنواخت و همگنی حاصل شود. ماستیک آماده شده را تا پیش از سرد شدن در داخل مقاطع آماده سازی شده به روش ریزشی اجراء کنید.

توجه1: اجرای ماستیک می بایست در دمای بالای 5 درجه سانتیگراد و در شرایط جوی خشک انجام پذیرد و دمای ماستیک در زمان ریخته شدن به درون درز حدود 140 درجه سانتیگراد باشد.

توجه2: در مقاطعی که نیاز به قالب بندی است ، قالبها را از جنسی انتخاب کنید تا در اثر تماس با ماستیک گرم تغییر شکل ندهد.

توجه3: بهتر است برای جلوگیری از آلوده شدن مقاطع مجاور درزها به ماستیک ، این مقاطع را پیش از اجراء با چسب های کاغذی پوشش داده و سریعاً پس از اجرای ماستیک چسب ها را جدا نمائید.