سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موارد استفاده ماستیک درزبندی قیر امولسیونی در انواع سازه ها

نظر

موارد استفاده ماستیک درزبندی قیر امولسیونی در انواع سازه ها : این محصول یک مایع بر پایه قیر و رزین های امولسیونی است که دارای چسبندگی بسیار  عالی بوده و پس از خشک شدن تبدیل به لایه ای سفت و سیاه رنگ می شود. این محصول محافظ شامل قیر، رزین های امولسیونی و پودر های خاص معدنی است. پس از ایجاد پوشش و خشک شدن کامل، لایه ایجاد شده  هم از خواص آببندی و محافظتی قیر و هم از خواص رزین های امولسیونی، برخوردار خواهد بود. به دلیل وجود ترکیبات مناسب در این ماده قیری، در موقع اجرا بسیار نرم و قابل اجرا است و به صورت سرد قابل اجراست.

موارد استفاده ماستیک درزبندی قیر امولسیونی در انواع سازه ها

درزگیری پروسه ای برای جلوگیری از نفوذ آب به لایه زیرین است و همچنین در آسفالت هایی که به دلیل زیرسازی نامناسب، تحمل فشار ناشی از ترافیک سنگین را ندارند، پس از اجرای عملیات درزگیری می تواند همانند ضرب گیر برای آسفالت جدید عمل کرده و مانع از ایجاد ترک بر روی سطح آسفالت جدید گردد. اجرای درزگیری آسفالت با قیر پلیمری (ماستیک) و فروش دستگاه دمنده (blower) آسفالت با بهترین کیفیت و قیمت توسط شرکت گوهر ابنیه پایتخت, با کادری مجرب و با تجربه آماده خدمت رسانی به شما کارفرمای محترم و همکار عزیز هستیم. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

موارد استفاده ماستیک درزبندی قیری :

1.درزبندی انواع سازه های آبی مانند: تونل ها و راه آب ها و….

2.مناسب برای انواع درزبندی ها اعم از افقی ، عمودی و شیب دار.

3.درزبندی  درزهای کف سازی های بتنی.

4.درزبندی انوع لوله های بتنی.

ویژگی های ماستیک پایه قیری :

1.پایدار در برابر عوامل مختلف محیطی.

2.مقاوم در برابر فشار آب.

3.قدرت چسبندگی خوب به سطوح سیمانی ، فلزی.

4.انعطاف پذیر در شرایط مختلف جوی.

ماستیک درزبندی قیر امولسیونی ماستیک درزبندی قیر امولسیونی, انواع چسب ماستیک درزگیری

آب بندی ترک یا پر کردن ترک ها دو روش جداگانه می باشند :

آب بندی ترک : پخش و قرار دادن مواد آب بند درون ترک های فعال  برش داده شده با استفاده از شکل بندی واحد و یکسان به منظور جلوگیری از نفوذ آب و مواد غیر قابل تراکم به درون ترک.

پرکردن ترک : پخش و قرار دادن مواد پرکننده به درون ترک های غیر فعال برش داده نشده به منظور کاهش اساسی نفوذ آب. عایق قیری امولسیونی محصول کاملا پوشش محافظ کننده تک جزئی است که حالت خمیری و رنگ قهوه ای کاملا سوخته دارد که بر پایه امولسیون قیری اصلاح شده و مواد افزودنی مطابق با استاندارد تولید شده و از نفوذ آب و املاح  و یون های مخرب جلوگیری می کند. عایق قیری امولسیونی در بسیاری از مواقع جایگزین ایزوگام و قیر در عملیات بتنی و آب بندی می باشد.