سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش ایزوگام دیوارهای نمای ساختمان در سراسر کشور

نظر

فروش ایزوگام دیوارهای نمای ساختمان در سراسر کشور : ایزوگام دیوار راهی مطمئن برای جلوگیری از نفوذ هرگونه نم و رطوبتی به قسمت‌های داخلی دیوار و همچنین محافظت از آن در مقابل گرما، سرما  و تابش نور خورشید است. بی‌شک می‌دانید، بحث نفوذ نم یک مسئله مهم در روند و همچنین سرعت تخریب ساختمان است که می‌تواند زیبایی ساختمان و به‌صورت خاص دیوار ساختمان شما را تحت تأثیر خود قرار دهد. بخصوص برای دیوارهایی که در معرض تابش نور خورشید هستند، ایزوگام راه‌حل صد در صد قطعی برای جلوگیری از انعکاس نور (می دانیم که در مواردی می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد.) به شمار می‌رود. 

فروش ایزوگام دیوارهای نمای ساختمان در سراسر کشور

همانطور که می‌دانید ایزوگام، یک عایق رطوبتی پرسابقه و پرکاربرد در زمینه عایق‌کاری ساختمان است. اگر با خصوصیات و مزایای آن آشنا باشید، احتمالاً ایزوگام را به عنوان عایق رطوبتی ساختمان خود انتخاب خواهید کرد. این محصول در انواع و طرح‌ های متفاوتی به بازار عرضه می‌شود. کیفیت این انواع، وابسته به انتخاب مواد اولیه و تکنولوژی ساخت توسط کارخانه، متفاوت است. حتما شما هم برای اینکه از عایق رطوبتی ساختمان خود، اطمینان حاصل کنید، به دنبال بهترین نوع عایق پیش ‌ساخته هستید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام دیوار ساختمان ایزوگام دیوار ساختمان, عایق رطوبتی دیوارهای نما

مزایای استفاده از ایزوگام روی دیوار :

  1. وزن ایزوگام کم است. با توجه به اینکه دیوارهای ساختمان برای تحمل وزن‌های زیاد مناسب نیستند. استفاده از عایق‌های سبک وزن مانند ایزوگام یک امتیاز به حساب می‌آید.
  2. نصب و اجرای ایزوگام روی دیوار راحت و آسان است. نصب ایزوگام روی دیوارها در مقایسه با روش‌های دیگر راحت و سریع است. این امر موجب کاهش هزینه‌های نصب ایزوگام روی دیوار نیز می‌شود.
  3. قیمت نصب ایزوگام مناسب است. قیمت خرید ایزوگام و نصب و اجرای آن روی دیوار مقرون‌به‌صرفه است و با توجه به طول عمر آن توجیه اقتصادی دارد.
  4. نصب ایزوگام روی دیوار می‌تواند از گرمای آفتاب و سرمای حاصل از برف و باران جلوگیری کند. همچنین می‌تواند مانع ورود و خروج گرما و یا سرما به بیرون از ساختمان شود.
  5. مانع از آسیب و خراب شدن لایه‌های سیمانی و ایجاد یک نمای ساده و ارزان قیمت نصب ایزوگام روی دیوار می‌تواند به عنوان یک نما به شمار رود. بنابراین از ایجاد نماهای جدید و گران‌قیمت و یا استفاده از سنگ و آجر جلوگیری می‌شود.
  6. جلوگیری از تخریب و پوسیدگی دیوار.
  7. عایق صدا.
  8. جلوگیری از هدر رفتن انرژی.
  9. ایجاد یک نمای جدید و زیبا.
  10. مقاومت در برابر شرایط بد جوی و نور خورشید.