سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید و فروش ایزوگام با قیر دمیده جهت آب بندی رطوبتی

نظر

تولید و فروش ایزوگام با قیر دمیده جهت آب بندی رطوبتی : قیر دمیده از دمیدن هوای داغ به مازوت به دست می‌آید. در این فرایند، هوای داغ با دمای 200 تا 300 درجه سانتی‌گراد توسط لوله‌های سوراخ‌دار به محفظه حاوی مازوت دمیده می‌شود. در اثر انجام این فرایند، اتم‌های هیدروژن موجود در مولکول‌های هیدروکربورها، با اکسیژن هوا ترکیب می‌شود و با تشکیل آب، عمل بسپارش اتفاق می‌افتد. قیر دمیده نسبت به قیر خالص دارای درجه نفوذ کمتری است، درجه نرمی بیشتری دارد و حساسیت کم تری نسبت به تغییرات دما دارد. این نوع قیر بیشتر در ساختن ورق‌های پوشش بام، باتری اتومبیل و اندود کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تولید و فروش ایزوگام با قیر دمیده جهت آب بندی رطوبتی

علامت اختصاری قیر دمیده R می‌باشد. مثلاً قیر 80/25 R به معنای قیر دمیده با درجه نرمی 80 و درجه نفوذ 25 می‌باشد. برای تولید این نوع ایزوگام مازوت وارد برج تقطیر شده و پس از عمل بسپارش، تبدیل به قیر دمیده می‌گردد. لازم به ذکر می‌باشد که قیر دمیده تولید شده نیاز به افزایش هیچ ماده‌ای ندارد و مستقیماً وارد دستگاه خط تولید ایزوگام می ‌گردد. ایزوگام دمیده با استفاده از نفت کوره (مازوت) به نسبت ایزوگام پلیمری کیفیت پایین تر و عمر کم تری دارد. عنصر اصلی در این نوع ایزوگام قیر دمیده می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مواد مورد نیاز در ساخت ایزوگام دمیده :

  • قیر دمیده.
  • فویل آلومینیوم که ضخامتی حدود 15 تا 16 میکرون داشته باشد.
  • پلی استر.
  • تیشو (اسپانباند).
  • پلاستیک مخصوص که به رول ایزوگام می بندند.
  • پودر تالک.

ایزوگام با قیر دمیده ایزوگام با قیر دمیده, کاربرد قیر در ایزوگام کاری

کاربرد قیر دمیده در ایزوگام :

از موارد کاربرد قیر دمیده، ساخت ورقه ای عایق و پوششی در بام ها، باتری ماشین و اندود کاری است، قیر دمیده به رنگ سیاه و یا قهوه ای تیره دیده می‌شود، حالت ان جامد است اما با افزایش دما به حالت خمیری تبدیل می‌شود. عمر قیر دمیده در ایزوگام‌های دمیده بین 1 تا 2 سال است، اما برای ایزوگام هایی که ضخامت ان ها کمتر از 4 میلیمتر باشد، کمتر از 6 ماه است. قیر دمیده درجه نفوذ کمتری نسبت به قیرخالص دارد، درجه نرمی ان بیشتر و حساسیت ان نسبت به تغییر دما کمتر است. قیر 25/80 به این معنی است که درجه نرمی آن 80 و درجه نفوذ آن 25 است. برای تولید این نوع ایزوگام ابتدا مازوت وارد برج تقطیر شده و پس از انجام عمل بسپارش به قیر دمیده تبدیل می‌شود. البته باید توجه داشته باشید که قیر دمیده شده نیاز به افزوده شدن ماده‌ی دیگری ندارد و به طور مستقیم وارد دستگاه خط تولید ایزوگام می‌شود.