سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش پرایمر قیری پایه آب درزبندی و عایق کاری سازه های بتنی

نظر

پخش پرایمر قیری پایه آب درزبندی و عایق کاری سازه های بتنی : پرایمر پایه قیری بتن پایه آب محصولی است یک جزیی بر پایه مواد قیری و حلال در آب که با چسبندگی و پوشش مناسب، سطح را آب بندی می کند. جهت سطوح بتنی و فلزی کاربردهای فراوانی دارد. این محصول با استاندارد BS3416 typel مطابق است. پرایمر پایه قیری بتن امولسیون به عنوان پوشش ضد زنگ و ضد رطوبت برای سازه های بتنی و فولاد به کار می رود از جمله شامل سطح منابع و تانک های ذخیره آب و لوله های انتقال آب آشامیدنی، فاضلاب ها، اسکلت فلزی ساختمان ها، بدنه کشتی ها و اسکله ها، و سطوح سیلوهای نگهداری مواد غذایی، صفحه ستون ها، جدار لوله های فلزی آب و گاز و نفت ، دیوارهای حائل، فونداسیون بتنی و … کاربرد دارد.

پخش پرایمر قیری پایه آب درزبندی و عایق کاری سازه های بتنی

سطح بتن از شیارها و درزهایی بر روی خود برخوردار است که این شیارها و درزها می توانند راه را برای ورود آب به داخل بافت بتن باز کرده و در نتیجه  فرسایش را برای آن به همراه داشته باشند. اما موادی برای پوشاندن سطح بتن ابداع شده اند که می توانند از ورود و نفوذ آب و حلال های خورنده بتن جلوگیری به عمل آورند که به این مواد پرایمر پایه قیری و یا پرایمر قیری گفته می شود. پرایمر های پایه قیری علاوه بر اینکه می توانند یک پوشش بسیار خوب را برای سطح بتن به وجود آورند میزان جذب آب توسط بتن را نیز تا حد زیادی کاهش می دهند که همین موضوع میتواند در دوام و استحکام بتن تاثیر زیادی داشته باشد.

موارد مصرف پرایمر قیری پایه آب :

عایق جهت عایق کاری دیوارها، سقف ها، زیرزمین ها، تونل ها، سردخانه ها، استخرها، سرویس های بهداشتی، مخازن و خصوصا فونداسیون ها و محافظت در برابر تاثیر کلر. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پرایمر قیری پایه آب پرایمر قیری پایه آب, انواع عایق قیری بتن

انواع پوشش های رایج به کار گرفته شده برای محافظت بتن های مدفون به پوشش های پایه قیری ، پوشش های اپوکسی ، پوشش های اکرلیکی ، پوشش های نفوذگر کریستال شونده ، پوشش های سیمانی-اکرلیکی ، پوشش های کلتار اپوکسی می باشند. پرایمر قیری آبی مایع غلیظ سیاه – قهوه ای رنگ می باشد . وزن مخصوص پرایمر قیری آبی در حالت خمیری 1150 کیلوگرم در متر مکعب می باشد . مقاومت حرارتی پرایمر قیری آبی 100 درجه سانتیگراد است . انعطاف پذیری پرایمر قیری آبی تا 5- درجه سانتیگراد است . مقاومت پرایمر قیری آبی در برابر حلال های روغنی و نفتی ضعیف است. زمان خشک شدن پرایمر قیری آبی حدود 24 ساعت در 25 درجه سانتیگراد می باشد. پرایمر قیری آبی اشتعال پذیر نیست.